PPC

KPI у digital-агентстві

1859 0
06/10/2021
Ви не знаєте, як правильно поставити ціль, щоб виконати її? Чи не знаєте як пояснити замовнику, що його мета нездійсненна? Повний гайд з KPI від Dash Digital Agency!

Що таке KPI та навіщо вони потрібні?

KPI – Key Performance Indicators – ключові показники ефективності. Говорячи про KPI у розрізі агентства – це показники результативності, такі як охоплення, підписки, відписки тощо. Вони потрібні, щоб розуміти чи рухаєтеся ви до мети. Наприклад, у замовника обмежений бюджет і є поріг вартості однієї заявки. Це важливо уточнювати, щоб збудувати роботу правильно. Нижче поговоримо про те, як правильно ставити KPI, але хотілося б позначити два питання. Задайте їх замовнику, якщо він не надав інформацію щодо KPI:
  1. Який бажаний результат співпраці?
  2. Як швидко отримуємо результат? Це щоденна мета, наприклад 10 заявок на добу, чи щомісячна мета — 1000 заявок на добу?
По суті, KPI це чітка грань, яку ставлять перед агентством. Якщо грань не досягнуто – завдання не виконане. Якщо ця грань поставлена ​​неправильно — вся робота та вкладені фінанси є марними. Як грамотно ставити KPI розповідаємо у наступному блоці!

SMART цілі

Ви, напевно, не раз чули про таку систему постановки цілей як SMART. Завдяки їй ставляться досяжні особисті, робітники та інші цілі. Тут поговоримо про те, як ставити KPI за системою SMART у роботі з проектами. Розшифровка SMART наступна: Пройдемося безпосередньо по кожному пункту.
  • S – Specific – конкретність. Без неї нікуди, адже, коли ми ставимо конкретну мету, у нашій уяві виникає образ конкретного результату. Мета за цією ознакою відповідає на запитання:
Якого результату потрібно досягти і чому?
  • M – Measurable – вимірність. У меті є показник перевірки досягнення мети, а також якісні та кількісні вимірювання. Мета за цією ознакою відповідає на два питання:
Коли вважатиметься, що мети досягнуто? Який показник буде говорити про те, що мети досягнуто?
  • A – Achievable – досяжність. Цей пункт визначається на основі досвіду, ресурсів та обмежень. Обмеження є як тимчасові, і фінансові. Важливо, щоб ціль була досяжна і всі учасники процесу розуміли яким чином ціль буде досягатися.
  • R – Relevant – значимість. У першому випадку важливо розуміти, яку вигоду принесе досягнення конкретної мети всієї компанії. Вона також узгоджується з іншими цілями компанії.
  • T – Time bound – обмеженість у часі. Обов’язковий точний термін досягнення мети. Конкретна дата та час. Встановивши рамки, ціль стає контрольованою.
Завдяки системі SMART ви можете самостійно ставити досяжні цілі та пропонувати редагування замовникам. Не тільки їм правки давати 🙂 Окей, про те, як ставити грамотні цілі розібралися. Тепер перейдемо до конкретики. KPI в: контекстній рекламі, таргетованій рекламі та SMM У контекстній рекламі дивіться такі показники:
  1. Ціну кліка – вартість залучення одного відвідувача на сайт. Це один із основних KPI в області PPC, тому що плата за рекламу відбувається саме за кліки.
  2. Конверсії – виконання цільових дій. Дії можуть бути будь-якими: оформлення замовлення, відвідування певної сторінки, дзвінок, заповнення форми. Цільову дію вибирає замовник.
  3. Ціна конверсії – вартість отримання ліда. Вважається він легко: витрата поділяється на кількість конверсій. Для кожного оголошення рекомендується розраховувати середнє значення.
У таргетованій рекламі дивіться трохи інші показники:
  1. CTR – показник ефективності реклами. Співвідношення кількості кліків до кількості показів показує, наскільки оголошення цікаве аудиторії.
  2. CPC – ціна за клік. Це співвідношення вартості розміщення кількість кліків.
  3. CPM – ціна за 1000 показів. Ціна залежить від кількох факторів: кількості рекламодавців у ніші, денних бюджетів, якості та релевантності оголошення.
У SMM показники зовсім інші: Зростання кількості передплатників. Чим більше органічної аудиторії, тим краще для облікового запису. Порахувати кількість нових передплатників, які прийшли органічним шляхом, можна за статистикою FB. Передплатники – Органічні передплатники. Кількість відписок. Цей показник допомагає зрозуміти наскільки контент корисний для аудиторії та чи правильно вибрано стратегію спілкування. Охоплення. Показують кількість людей, які хоч раз контактували з постами. Охоплення бувають 3-х видів: органічний, платний та віральний. Оцінка фідбеку. Це лайки, коментарі та репости. Але є ще 3 способи зрозуміти як аудиторія відноситься до контенту:
  • Love Rate – лайки у перерахунку на розмір аудиторії;
  • Talk Rate – коментарі у перерахунку на кількість передплатників;
  • ER (Engagement Rate) – коефіцієнт залучення аудиторії. Формула: кількість передплатників, які вчинили хоча б одну дію розділити на загальну кількість передплатників.
І пам’ятайте головне правило: Ніколи не погоджуйтеся на ті KPI, на які ви не можете безпосередньо вплинути.
Антон Курусь Маркетолог, project manager
Поділитися
Дізнайся вартість просування вашого проекту
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close