PPC
KPI у digital-агентстві
1859
0
06/10/2021
Ви не знаєте, як правильно поставити ціль, щоб виконати її? Чи не знаєте як пояснити замовнику, що його мета нездійсненна? Повний гайд з KPI від Dash Digital Agency!
Пройдемося безпосередньо по кожному пункту.
Що таке KPI та навіщо вони потрібні?
KPI – Key Performance Indicators – ключові показники ефективності. Говорячи про KPI у розрізі агентства – це показники результативності, такі як охоплення, підписки, відписки тощо. Вони потрібні, щоб розуміти чи рухаєтеся ви до мети. Наприклад, у замовника обмежений бюджет і є поріг вартості однієї заявки. Це важливо уточнювати, щоб збудувати роботу правильно. Нижче поговоримо про те, як правильно ставити KPI, але хотілося б позначити два питання. Задайте їх замовнику, якщо він не надав інформацію щодо KPI:- Який бажаний результат співпраці?
- Як швидко отримуємо результат? Це щоденна мета, наприклад 10 заявок на добу, чи щомісячна мета — 1000 заявок на добу?
SMART цілі
Ви, напевно, не раз чули про таку систему постановки цілей як SMART. Завдяки їй ставляться досяжні особисті, робітники та інші цілі. Тут поговоримо про те, як ставити KPI за системою SMART у роботі з проектами. Розшифровка SMART наступна:
Пройдемося безпосередньо по кожному пункту.
- S – Specific – конкретність. Без неї нікуди, адже, коли ми ставимо конкретну мету, у нашій уяві виникає образ конкретного результату. Мета за цією ознакою відповідає на запитання:
- M – Measurable – вимірність. У меті є показник перевірки досягнення мети, а також якісні та кількісні вимірювання. Мета за цією ознакою відповідає на два питання:
- A – Achievable – досяжність. Цей пункт визначається на основі досвіду, ресурсів та обмежень. Обмеження є як тимчасові, і фінансові. Важливо, щоб ціль була досяжна і всі учасники процесу розуміли яким чином ціль буде досягатися.
- R – Relevant – значимість. У першому випадку важливо розуміти, яку вигоду принесе досягнення конкретної мети всієї компанії. Вона також узгоджується з іншими цілями компанії.
- T – Time bound – обмеженість у часі. Обов’язковий точний термін досягнення мети. Конкретна дата та час. Встановивши рамки, ціль стає контрольованою.
- Ціну кліка – вартість залучення одного відвідувача на сайт. Це один із основних KPI в області PPC, тому що плата за рекламу відбувається саме за кліки.
- Конверсії – виконання цільових дій. Дії можуть бути будь-якими: оформлення замовлення, відвідування певної сторінки, дзвінок, заповнення форми. Цільову дію вибирає замовник.
- Ціна конверсії – вартість отримання ліда. Вважається він легко: витрата поділяється на кількість конверсій. Для кожного оголошення рекомендується розраховувати середнє значення.
- CTR – показник ефективності реклами. Співвідношення кількості кліків до кількості показів показує, наскільки оголошення цікаве аудиторії.
- CPC – ціна за клік. Це співвідношення вартості розміщення кількість кліків.
- CPM – ціна за 1000 показів. Ціна залежить від кількох факторів: кількості рекламодавців у ніші, денних бюджетів, якості та релевантності оголошення.
- Love Rate – лайки у перерахунку на розмір аудиторії;
- Talk Rate – коментарі у перерахунку на кількість передплатників;
- ER (Engagement Rate) – коефіцієнт залучення аудиторії. Формула: кількість передплатників, які вчинили хоча б одну дію розділити на загальну кількість передплатників.
