SMM
Як продавати поколінню Z?
1489
0
18/10/2021
Зумери, центеніали, generation Z, digital natives, зети — все це назви покоління Z. Сьогодні вони становлять понад 2,5 млрд людей всього населення і скоро диктуватимуть попит на продукцію. Тому сьогодні перед нами стоїть завдання зрозуміти хто такі зумери і як вони живуть, щоб уміти продавати їм послуги/продукти. І як це пов’язано із SMM. Спойлер – пов’язане прямо!
Поїхали!
Покоління Z – хто вони? Яка продукція та послуги цікаві зумерам?
Отже, покоління Z – це люди нового покоління. Зумери народилися в період з 1997 по 2012 рік і більшість із них познайомилися з гаджетами раніше, ніж навчилися ходити. Для них важко уявити своє життя без Інтернету. Для них важлива можливість виявляти індивідуальність, бути унікальними та досягати цілей шляхом найменшого опору. У світі проведено десятки досліджень, які вивчили пріоритети зумерів та навели список сфер торгівлі, які важливі для цього покоління.- Кафе та ресторани.
- Розваги.
- Електроніка та нові технології.
- Косметика.
- Подорожі та активний відпочинок.
- Освіта.
- Товари та послуги для домашніх тварин.
Інтернет – пріоритет покоління Z
Як ми вже зрозуміли, все життя зумерів – в Інтернеті. І це не погано і не добре – це факт. Там вони працюють, знайомляться, шукають житло, купують товари, розважаються та багато іншого. 10 основних характеристик покоління Z:- Швидке раннє дорослішання. Завдяки доступу в Інтернет дитина отримує безліч вторинної інформації, яку покоління мільйонів, наприклад, отримувало у старшому віці.
- Свобода. Для зумерів це найважливіша складова. Тому вони вибирають роботу з гнучким графіком на віддаленні або фрілансі. Тому їм не подобається, коли їм перечать чи намагаються нав’язати свою думку.
- Гнучке мислення. Зумер часто називають егоїстами, але це здоровий егоїзм. Вони знають собі ціну та ставлять свої потреби на перше місце. Це пов’язано з тим, що вони прагнуть знайти короткий шлях до досягнення бажаного. І саме тому вони прагнуть закінчити роботу раніше, щоб залишок часу приділити собі. Але пам’ятайте, що зумери не трудоголіки. Якщо після кількох спроб нічого не зміниться, вони, швидше за все, залишать цю справу.
- Освіта. Як би дивно це не звучало, але для зумерів вища освіта стоїть у пріоритеті. Звичайно, є зумери, які не одержують дипом. Але вони йдуть на курси та онлайн-програми, і отримують знання та професію там. І до речі тому вони беруть участь у платних та безкоштовних проектах, яких зараз так багато у соціальних мережах.
- Читання. Художня література та об’ємні пости не для них. Зумери люблять читати тільки ту інформацію, з якої винесуть собі щось корисне. І дуже полюбляють візуальний контент.
- Інновації. Зумери використовують усе, що полегшить їм життя і щиро не розуміють, чому це не використовують.
- Індивідуальність. Зумери – те покоління, яке вважає, що всі унікальні. І якщо він раптом простежить у вашому пості посил “Всі однакові” – пиши пропало. Акцентуйте увагу на його унікальності та буде щастя. Зумери йдуть новинкам і трендам, але все-таки цінують свою індивідуальність.
- Наслідування лідерів думок. Успіх блогерів зараз у тому, що вони спілкуються з аудиторією однією мовою. Блогери та бренди, за якими стежать зумери, розповідають як про успіхи, так і про невдачі. Тим самим мотивують до дії.
- Усвідомленість. Спонтанні покупки не про них. Зумери спочатку проштудирують кілька десятків сайтів, почитають відгуки і тільки після цього здійснять покупку. Тому наполягати на покупці і постійно питати у зумера “Ви вирішили що братимете?” – погана ідея.
- Екологічність. Це покоління звертає особливу увагу на спасіння Землі та всього, що потребує спасіння. Пожертвування та благодійність – звичайна справа для зумерів. Тому якщо бренд приділяє увагу екологічності, жертвує частину своїх доходів на благодійність — зумер зверне на нього увагу.
Як використовувати ці знання в SMM?
- Пам’ятайте, що зумери знають набагато більше, і їх не здивуєш елементарною інформацією.
- Не намагайтеся нав’язати свою думку. Діліться їм, розповідайте про свої невдачі та успіхи, але не наполягайте на тому, щоб зумер почав думати так, як ви.
- Закривайте їхню потребу у навчанні, якщо ви можете це робити за допомогою свого продукту. Робіть безкоштовні корисні міні-курси, чек-листи, конференції, ділитеся платформами, на яких вони зможуть чогось навчитися.
- Пам’ятайте про візуальний контент. Не пишіть величезних постів з довгими вступами. Корисно, коротко та лаконічно – ось головне правило.
- Акцентуйте увагу на унікальності кожного зумера, не узагальнюйте.
- Цінуйте їх бажання усвідомленого вибору. В іншому випадку ви можете втратити клієнта.
- Звертайте увагу на екологічність та суспільну користь продукту.
Як ефективно продати покоління Z? SMM – ключ до успіху!
Ну, а тепер поговоримо більш розгорнуто про те, як продавати поколінню Z.- Використовуйте хворі місця. Для зумерів важлива довіра. Як ми вже писали, розповідайте про злети та падіння. Ваш крок назустріч приведе до кроку у відповідь з боку, якщо ви відкриєтеся. Використовуйте всі відомі методи візуалізації: фото, відео, GIF, інфографіки, анімації, ігри у сторіс.
- Тренди. Акцентуйте увагу на фемінізмі, екологічності, усвідомленості, свободі вибору, толерантності, захисті тварин, віганстві, духовних практиках та інших трендах сучасного світу. І обов’язково подавайте інформацію так, щоб зумер відчував себе причетним до дії та мотивуйте його на звершення.
- У рекламі використовуйте моделей різних національностей, типажів та вікових груп.
- Ведіть облікові записи у всіх соціальних мережах та використовуйте всі месенджери. Будьте в тренді, відстежуйте реакції клієнтів на різний контент і використовуйте більше ідеї, які зайшли зумерам.
- 8 секунд – саме за цей час потрібно зачепити зумера. Якщо не спрацювало, аналізуйте матеріал і коригуйте його.
- Ретаргетинг. Згідно з дослідженнями, у зумерів короткий цикл зосередженості, і вони швидко забувають про те, що їх зацікавило. Не бійтеся нагадувати їм про акції та новинки.
