Замовити налаштування ремаркетингу

Ремаркетинг - це чудовий спосіб підвищити кількість конверсій
Головне завдання в ремаркетингу — зрозуміти, що зацікавило чи не влаштувало потенційного покупця, і показати йому рекламу з метою переконати транзакцію.
Відправити заявку

Чому ми

Налаштування конверсійного трафіку з 2015 року
Аналіз поведінки користувача на сайті та налаштування ремаркетингу за ключовими точками
Підвищення впізнаваності бренду кампанії
Задіяння всіх видів рекмаркетингу для якіснішого результату
Повернення теплих клієнтів на сайт у необхідну вирву
Оптимізація рекламних кампаній протягом 3 днів
Ми налаштуємо вирву ремаркетингу і протестуємо кожен крок Клієнти не здійснюють замовлення з першого дотику?
Налаштування ремаркетингу лише у потрібний час Ваш товар має циклічність, але клієнти не звертаються?
Товар, який клієнт намагався купити, буде переслідувати користувача до покупки На сайті велика кількість кинутих кошиків?
Налаштуємо персоналізовані звернення до відвідувачів сайту Вам не вистачає персонального спілкування до клієнтів?
Зробимо аналіз та побудуємо гіпотизи роботи з ремаркетингом Чимало трафіку на сайті, а покупців немає?

Опис послуги

Повне розуміння поведінки користувача на сайті дозволить нам вибрати найбільш відповідний вид ремаркетингу
Иконка для анимированного прохода по линии
1. Аналіз Вашої цільової аудиторії
2. Аналіз прямих конкурентів
3. Визначення цілей рекламних кампаній
4. Аналіз посадкових сторінок
5. Створення стратегії просування реклами
6. Налаштування вибраних видів ремаркетингу
7. Аналіз результатів
8. Коригування рекламних кампаній

Пакети послуг

Аудит рекламного кабінету
● Відстеження конверсій
● Структура аккаунту
● Налаштування та стан РК
● Налаштування та якість оголошень
● Аналіз посадкових сторінок
Безкоштовно
Замовити
Вигоди
  • Аналіз структури рекламного облікового запису
  • Перевірка налаштувань рекламних кампаній
  • Перевірка правильності налаштувань націлювання
  • Перевірка правильності налаштувань націлювання
  • Аналіз рекламної стратегії з урахуванням бізнесових цілей
  • Складання рекомендацій на основі аудиту
Базове налаштування Google Analytics
● відстеження джерел трафіку
● відстеження збору лідів
● аналіз поведінкових факторів
● порівняння відвідуваність
● прогнозування подальшого розвитку бізнесу
3 000 грн.
1 800 грн.
Замовити
Вигоди
  • Створення облікового запису Google Universal Analytics
  • Створення облікового запису Google Analytics 4
  • Перевірка налаштувань облікових записів GUA та GA4, якщо вони вже існують
  • Створення облікового запису Google Tag Manager
  • Установка на сайт коду GTM та підключення Google Analytics
  • Перевірка коректності передачі даних
  • Налаштування контейнера Google Tag Manager та надсилання цільових подій
  • Налаштування цілей у Google Analytics
  • Перевірка коректності роботи відстеження цільових дій
  • Підключення звітів щодо демографії та категорій інтересів
  • Налаштування зв'язку Google Analytics з Google Ads
  • Виключення внутрішнього трафіку
  • Підключення відстеження пошуку на сайті
Розширене налаштування Google Analytics
● відстеження джерел трафіку
● відстеження збору лідів (контактів) та продажів
● аналіз поведінкових факторів
● порівняння відвідуваність
● прогнозування подальшого розвитку бізнесу
7 000 грн.
5 000 грн.
Замовити
Вигоди
  • Створення облікового запису Google Universal Analytics
  • Створення облікового запису Google Analytics 4
  • Перевірка налаштувань облікових записів GUA та GA4, якщо вони вже існують
  • Створення облікового запису Google Tag Manager
  • Установка на сайт коду GTM та підключення Google Analytics
  • Установка Facebook Pixel на сайт
  • Перевірка коректності передачі даних
  • Налаштування контейнера Google Tag Manager та надсилання цільових подій
  • Налаштування цілей у Google Analytics
  • Налаштування передачі подій у Facebook Pixel
  • Налаштування електронної торгівлі – стандартний модуль (для інтернет-магазинів)
  • Налаштування електронної торгівлі – розширений модуль (для інтернет-магазинів)
  • Налаштування відстеження дзвінків за допомогою сервісу коллтрекінгу
  • Перевірка коректності роботи відстеження цільових дій
  • Налаштування передачі спеціальних параметрів та показників
  • Підключення звітів щодо демографії та категорій інтересів
  • Налаштування зв'язку Google Analytics з Google Ads
  • Налаштування імпорту даних із рекламних систем
  • Виключення внутрішнього трафіку
  • Підключення відстеження пошуку на сайті
  • Налаштування відстеження 404 помилки
  • Налаштування коректного відстеження символу # в URL у Google Analytics
  • Встановлення додаткових скриптів (відстеження глибини скролінгу та часу на сторінці, відстеження копіювання тексту, аналітика форм та ін.)
  • Налаштування User ID
  • Візуалізація даних у Google Data Studio або Power BI
Над Вашим проектом
працюють 8 фахівців
specialist
РРС спеціаліст
specialist
Project manager
specialist
РРС спеціаліст
specialist
Project manager
specialist
Співзасновник
specialist
Копірайтер
specialist
Інтернет-Маркетолог
specialist
Chief Designer
Завантаження команди
Акаунтинг
55%
Копірайтінг
50%
Дизайн
65%
Розробка
85%
PPC / Target
65%
SEO відділ
85%
Загальна
70%
Починай працювати з нами, поки завантаження не зросла
Замовити

Наші клієнти

client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client

Відгуки

BrainUp
Дитячі розвиваючі іграшки
Say Meow
Кігтеточки нового покоління
Luxury Textile
Інтернет-магазин дизайнерських фотошпалер
Залишити відгук

Налаштування динамічного ремаркетингу Google Ads

Оголошення Google Ads з динамічним ремаркетингом вже давно допомагають компаніям, які займаються продажем товарів у мережі. Цей спосіб повернути вже зацікавлених клієнтів на сайт для покупок у мережі або повернути клієнтів у мобільні програми, які пішли, не здійснивши покупки товару, значно допомагає у продажах.

Статистика показує, що для більшості інтернет-магазинів, що реалізують товари найрізноманітнішого призначення, лише 2% аудиторії здійснюють конверсію при першому відвідуванні. Тож решти 98 % аудиторії – це єдиний варіант не відпустити клієнта. Налаштування динамічного ремаркетингу – процес досить складний, але фахівці нашого діджитал-агентства з радістю виконають це завдання для вашого сайту.

Що таке динамічний ремаркетинг у Google Ads?

Це функція, доступна в Google Ads та Analytics. Динамічний ремаркетинг для електронної комерції як інструмент підвищення конверсії використовує зображення товарів та інформацію з вашого інтернет-магазину для показу персоналізованої динамічної реклами представникам цільової аудиторії, які відвідали ваш сайт.

Ця функція Google Ads допомагає збільшити кількість кліків на вашому сайті, збільшуючи CTR. Показуючи оголошення актуальних та популярних товарів, ви швидше перетворюєте відвідувачів на покупців. Це працює для всіх представників користувальницької аудиторії, хто не здійснив покупку товару – тих, хто просто переглянув сторінки сайту, хто кинув кошик неоплаченого, хто відвідував сайт раніше, але так і не став клієнтом магазину. Налаштувавши функцію динамічного ремаркетингу Google Ads для електронної комерції, ви отримуєте спеціально адаптовані медійні рекламні блоки, що генеруються, з використанням файлів cookie, що збираються від користувачів.

Ця технологія дає можливість інтернет-магазинам демонструвати оголошення в Google Ads залежно від характеру попередніх відвідувань та дій представника аудиторії, надаючи рекламні оголошення, які мають найбільші шанси на створення веб-трафіку, конверсію та ефект. Динамічний ремаркетинг Google Ads – це стандартний ремаркетинг. За стандартного – товари показуються відвідувачам незалежно від того, що вони шукали при першому відвідуванні.

Динамічний ремаркетинг показує їм списки саме тих товарів, яких вони виявили інтерес, щоб змусити їх повернутися і купити. Це набагато ефективніший націлення Analytics, тому що ці оголошення змінюються залежно від окремих користувачів та їх поведінки, а не просто намагаються повернути їх на сайт. Щодо нового інструменту, Google Dynamic Remarketing, все ще тестується в окремих секторах, таких як освіта та роздрібна торгівля, але платформа планує якнайшвидше поширити цю останню функцію на інші вертикалі.

Поки що спостерігається безпрецедентний успіх: Google Analytics стверджує, що представники їхньої аудиторії користувачів побачили збільшення CTR на 450% після використання інструменту. Тому замовити налаштування динамічного ремаркетингу – значить відчутно збільшити конверсію та підвищити продажі на своєму сайті.

Навіщо потрібно налаштувати динамічний ремаркетинг у Google Ads?

День за днем ​​тенденції електронної комерції показують, що ринок стає ще конкурентнішим. Рентабельність інвестицій вимагала вищих списків як головний пріоритет для осіб, які приймають рішення у сфері бізнесу та маркетингу. Саме тому налаштування динамічного ремаркетингу Google Ads для електронної комерції краще - з його допомогою ви можете орієнтуватися на різні категорії цільової аудиторії зі списку:

  • всі відвідувачі;
  • відвідувачі домашньої сторінки;
  • відвідувачі певної сторінки каталогу;
  • користувачі, які переглянули всі товари певного типу;
  • відвідувачі, які шукали сайт;
  • люди, які додали товарні позиції до кошика;
  • відвідувачі, які здійснили покупку;
  • користувачі, які відвідали інші сторінки.

Розглянемо списком, у чому переваги динамічного ремаркетингу для вашого інтернет-магазину, і чому варто замовити налаштування динамічного ремаркетингу в Ads у нас.

Доказ №1: автоматичний збір даних

Google Ads збирає дані з вашого фіду товарів за допомогою облікового запису Google Merchant Center, враховуючи ідентифікатори товарів, зображення, ціни та багато іншого для створення кампанії на основі рекламного блоку та подання відповідної аудиторії. Таким чином, не потрібна ІТ-підтримка, і ви позбавляєтеся клопоту, пов'язаного з ручним завантаженням та налаштуванням даних.

Доказ №2: автоматична оптимізація

Шаблони та макети Google Ads кастомізуються та підлаштовуються в залежності від бажань замовника,тому у вас є можливість настроїти все так, як хочеться. Або довірити налаштування нам. Завдяки автоматичній оптимізації ручне втручання не потрібне, хоча регулярні аудити, як і раніше, настійно рекомендуються.

Доказ № 3: утримання клієнтів

Оскільки налаштувати динамічний ремаркетинг Google Ads означає зробити рекламу персоналізованою, представник цільової аудиторії з більшою ймовірністю помітить рекламування товарів, які він бачив раніше і навіть вважав покупкою, що спонукає його до більш швидкого здійснення покупки. Це не тільки повертає клієнтів, які колись відвідували ваш інтернет-магазин, але нічого не купували, а й спрощує утримання їх як постійні клієнти.

Доказ №4: менше кинутих кошиків

Налаштування функції Google Ads дозволяє повернути представників цільової аудиторії, які кинули кошик, показуючи товари, що залишилися в їх кошику. Нагадування покупцям про товари, які їм вже були цікаві, – чудовий спосіб повернути їх до покупок. Доказ № 5: покриття функцією всього магазину Налаштування функції динамічного ремаркетингу Google Ads охоплює всі ваші товари, тобто кожна окрема сторінка товару вашого інтернет-магазину продається.

Доказ № 6: бренд «на слуху»

Ще одним плідним аспектом функції Google Ads є підвищення впізнаваності та запам'ятовування бренду, завдяки чому аудиторія може ще більше довіряти бренду. Як створити та настроїти динамічну рекламу ремаркетингу для електронної торгівлі в Google Ads Процес створення Google Dynamic Remarketing в Analytics досить складний, особливо якщо ви мало знаєте про Google Ads, тому якщо ви не розберетеся самостійно з інструкцією компанії, то ви завжди можете замовити налаштування динамічного ремаркетингу через GTM (Google Tag Manager).

Крім того, після запуску рекламної кампанії з динамічним ремаркетингом Ads потрібно встановити та налаштувати тег на кожній веб-сторінці вашого сайту. Це можна зробити вручну або заощаджуйте час, дозволивши нашим фахівцям налаштувати його замість вас. Тег не можна розміщувати на сторінці, яка суперечить правилам. Цей тег взаємодіє з Google Ads і дозволяє Google Analytics розуміти, на що дивляться представники цільової аудиторії на вашому веб-сайті. Це може бути будь-що: посилання, товари, категорії товарів. Тег визначає різноманітні змінні.

Таким чином, ви можете налаштувати в тезі спеціальні параметри (категорію товару, цінність, вік відвідувача і т. д.), якщо хочете відстежити конкретні дані відвідувача. Рекомендації щодо створення об'яв динамічного ремаркетингу для електронної комерції в Google Ads Першою найкращою практикою можна вважати надання точних відомостей про товар на сторінках сайту. Оскільки ці оголошення будуть персоналізовані та орієнтовані на окремих осіб (використовуйте аналітику Google Ads для більшої точності націлювання), ви не захочете демонструвати у своїх оголошеннях неповну інформацію про товар, особливо про бестселерів. Як рекомендація можемо порадити вам створення творчої перспективи для реклами. Зрештою, рекламування матиме вирішальне значення. Ви не хотіли б, щоб ваші клієнти відволікалися через нагромадження рекламних блоків, яка не змушувала їх натискати на кнопку покупки відразу. Для досягнення найкращих результатів пропонуйте знижки на товари.

Наші фахівці підготували для вас список рекомендацій, які обов'язково допоможуть оптимізувати рекламний процес.

  1. Додайте параметри користувача в тег динамічного ремаркетингу. Важливо, щоб значення ідентифікатора спеціального параметра тега не відповідало значенню ідентифікатора вашого фіда. З тегами слід виявляти особливу обережність, оскільки це дозволяє показувати ремаркетингові блоки людям, які виявляли інтерес до товару чи послуги у минулому.
  2. Видалить винятки. Винятки, такі як мови, розташування та розташування, лише звузять вашу клієнтську базу. Крім того, покупці здійснюють покупки відповідно до своїх потреб незалежно від контексту.
  3. Навчіться налаштовувати та використовувати оголошення динамічного ремаркетингу. Ця функція Google Ads має багато застосувань, які будь-який бізнес може використовувати для залучення та утримання клієнтів. Цей інструмент відмінно підходить, щоб налаштувати кілька рекламних кампаній з метою перехресного продажу товарів, які, хоча й не повністю відповідають пошуковому запиту користувача, все ж таки досить схожі, щоб переконати їх зробити ривок і конвертувати.
  4. Відслідковуйте джерела трафіку та потенційний дохід. Важливо розуміти, звідки надходить ваш трафік і як його використовувати, щоб визначитися з необхідністю застосування динамічного ремаркетингу. Для одних повторне залучення може мати сенс, тоді як для інших це має велике значеннядля їхнього продажу. Ключовим моментом є оцінка того, який дохід отримують представники цільової аудиторії, що повернулися, і наскільки вища вартість замовлення, розмір замовлення або будь-який інший важливий показник.
  5. Запам'ятайте різницю між ремаркетингом та динамічним ремаркетингом. Google Ads вже багато років дає користувачам можливість налаштувати ремаркетинг, але тільки недавно був включений динамічний ремаркетинг. Ключова відмінність полягає в тому, що динамічні оголошення ґрунтуються на товарах, які користувачі вже переглядали, тоді як звичайні оголошення показують загальні оголошення з вашого списку товарів незалежно від того, що вони, можливо, переглядали раніше.

Також при створенні динамічних рекламних оголошень Ads рекламної кампанії слід враховувати кілька нюансів з наступного списку.

  1. Оптимальні розташування реклами. Google Ads надає можливість вибору категорії сайту, щоб виключити показ вашої реклами навколо певних типів контенту, в яких репутація вашого бренду погіршується.
  2. Цільові списки динамічного ремаркетингу. Розгляньте можливість поділу аудиторії на сегменти на основі їхньої поведінки на сайті, оскільки це сприятиме структуризації кампанії ремаркетингу, а потім і створенню списків динамічного ремаркетингу, на які можна налаштовувати націлення з різними ставками або оголошеннями.
  3. Перевірка рекламного тексту. Оскільки є безліч рекламних макетів, стає важко вибирати з запропонованого розмаїття. Ви можете просто створити і запустити дві рекламні кампанії з динамічним ремаркетингом, орієнтовані на ту саму клієнтську базу, і подивитися, що працює для вас.
  4. Оновлення фіду товарів. Ви б не хотіли створювати поганий користувальницький досвід через нерелевантний фід товарів. Важливо, щоб у вас був свіжий товар і фід каталогу з відповідними назвами товарів, зображеннями та цінами на всіх веб-сайтах електронної комерції.

Щоб переконатися, що ваші кампанії працюють ефективно, потрібно дотримуватися багатьох правил і дотримуватися багатьох умов, налаштовуючи їхню роботу. Це забирає багато часу і стає досить складно все встигнути. Існує безліч способів створення кращих маркетингових кампаній у Google Analytics, Shopping та Ads, але для рентабельності інвестицій потрібне добре управління. Наше digital-агентство надає експертні консультації про те, що може спрацювати для вашого бізнесу, та докладає всіх зусиль, щоб забезпечити оптимальні результати для встановлених вами бюджетів цифрового маркетингу. Використовуючи теги, налаштовуючи динамічний ремаркетинг в Ads або керуючи аудиторією, ми можемо досягти максимальної ефективності оголошень рекламної кампанії.

Будьте впевнені, що ви в надійних руках професійних фахівців із цифрового маркетингу.

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close