Таргетована реклама в Інстаграм
Залучення дешевих продажів, підвищення впізнаваності бренду та залучення цільових передплатників.
Чому ми
Опис послуги
Пакети послуг
● Розбір структури рекламного кабінету
● Перевірка Бізнес Менеджера
● Перевірка пікселя
● Аналіз посадкових сторінок
● Якість оголошень
● Аналіз креативів
Вигоди
- Вкажемо на помилки, які впливають на результат
- Пояснимо, як можна обійти блокування
- Де подавати запити на розбан
- Пояснимо структуру рекламного кабінету
- Розбір функцій Бізнес Менеджера
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Низький стартовий бюджет
- Залучення лідів у Фейсбук та Інстаграм
- Виявлення конверсійних аудиторій
- Отримання заявок протягом 5 хвилин після відправки
- Ремаркетингова кампанія на базу клієнтів
● ТЗ на встановлення API конверсій
● Налаштування конверсійних кампаній
● Конверсійний ремаркетинг
● Динамічний каталог товарів
● Динамічний ремаркетинг
● Розробка та впровадження Квіз-маркетингу
● Розробка креативів
● Робота з рекламними цілями: Охоплення, Трафік, Залучення, Лідогенерація, Повідомлення в Direct та Messenger, Конверсії та Каталог товарів.
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Налаштування динамічного ремаркетингу
- Просування каталогу товарів
- Робота з API конверсіями
- Ремаркетингова та динамічна кампанія на базу клієнтів
- Створення LAL-аудиторій
Над Вашим проектом
працюють 4 фахівця
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Налаштування таргетованої реклами в Інстаграм
Інстаграм на сьогоднішній день активно використовується не тільки як соціальна мережа нарівні з Facebook, ВКонтакте та іншими, а й як багатофункціональна платформа з безліччю можливостей для просування власного бізнесу. Тому таргетована реклама у цій соцмережі стала дуже популярною. Якщо ви вже вичерпали свої маркетингові можливості в Instagram або просто хочете спробувати новий маркетинговий канал, але дійсно не знаєте, з чого почати, ось короткий покроковий посібник з настроювання таргетованої реклами в Інстаграм.
Кому варто скористатися рекламою в Інстаграм?
Аудиторія користувачів Instagram, яким часто потрібний такий сервіс, як реклама, що таргетує, досить велика. В Інстаграмі можуть популяризуватися нові бренди і ставати впізнаваними у всьому світі. Тут легко рекламувати послуги та товари – найчастіше призначені для широкої жіночої аудиторії (наприклад, моделювання нігтів, зачіски, тіла, косметика для догляду за собою, одяг, аксесуари, тренінги з саморозвитку тощо). Зазвичай таку послугу використовують ті, хто не має попиту в пошукових системах – в Яндекс або Гугл. Оскільки за наявності попиту (навіть невеликого) у цих пошукових системах варто спочатку спробувати попрацювати з ними, використовуючи можливості контекстної реклами, СЕО-оптимізації та інших ресурсів, які застосовуються для просування сайту в мережі. Також таргетована реклама в Інстаграм актуальна для тих користувачів, які ведуть свій бізнес виключно на цій платформі, тобто у них немає власного сайту, а для своїх послуг вони користуються сторінкою або спільнотою в Instagram. У будь-якому випадку слід придбати ще й корпоративну сторінку в Facebook, щоб мати можливість налаштовувати рекламу в Інсті. Більшість інтернет-магазинів у Facebook значно покладаються на високоякісні зображення продуктів, щоб перетворити відвідувачів на покупців. А реклама в Інстаграм, як і електронний маркетинг у його традиційному розумінні, також спрямована на використання візуальної складової, оскільки подібна методика демонструє високу ефективність. Реклама у Instagram за наявності сторінки у Facebook також дозволяє вам контролювати, де з'являються ваші оголошення, і хто їх бачить. У порівнянні з платним партнерством ваша реклама публікується з вашого облікового запису. Вам тільки потрібно вирішити, скільки ви хочете витратити на рекламу, куди відправляти людей, які натискають на посилання, і до кого вони мають звернутися. Переваги використання реклами в Instagram для вашого бізнесу, якщо у вас є сторінка у Facebook:
- проста у використанні платформа (налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграм можна і самостійно за наявності мінімального досвіду роботи з цією платформою, але краще звернутися до фахівців;
- масштабована ціна реклами в Instagram (кожен користувач може самостійно визначати, скільки фінансів витратити на рекламування своєї продукції або послуг);
- звітність реклами Instagram (дозволяє вдосконалювати рекламну подачу інформації, покращувати показники та спостерігати за ефективністю).
Асоціація мобільного маркетингу виявила, що користувачі зазвичай витрачають на 40% більше часу на взаємодію з нативною рекламою Instagram, ніж з традиційною медійною рекламою. Це відмінний показник для тих, хто хоче інвестувати у нові рекламні канали, маючи активну сторінку у Facebook. За допомогою різних рекламних підходів можна активно продавати в мережі практично будь-які товари для жінок, просувати послуги для жіночої аудиторії, робити більш впізнаваними бренди, а також рекламувати бізнес-точки, які працюють офлайн - це можуть бути торгові точки, заклади громадського харчування (кафе, кав'ярні, ресторани, кондитерські), спа-салони, масажні кабінети, перукарні, салони краси. Також подібна реклама добре працює для рекламування різноманітних подій та заходів – виставок, відкриттів торгових центрів, вебінарів, майстер-класів, заходів за участю відомих медійних особистостей, концертів, тренінгів, курсів тощо.
У скільки обійдеться рекламна кампанія в Instagram?
Сумою, витраченою на рекламу на цій платформі, замовник може управляти самостійно через менеджер у Facebook, оскільки він спочатку бачить, скільки коштує певна кількість показів реклами. Обчислення кількості показів зазвичай ведеться тисячами, і 1 тис. показів коштуватиме приблизно 1 долар. Але це не фіксована вартість реклами Instagram, вона може відрізнятися в залежності від типу бізнесу та інших особливостей. Важливою є також кількість креативів, досвід співробітників рекламної компанії тощо. Зазвичай мінімум, який можна витратити на дійсно ефективну рекламу в Instagram за наявності сторінки Facebook, становить близько 800 доларів і займає не більше місяця. Керуючи зсвоїм бюджетом, можна, звичайно, зробити рекламну кампанію і більш тривалою за ті ж гроші, але якщо ви хочете отримати максимальну віддачу, краще не розтягувати її занадто сильно. Так результат реклами як буде більш виражений, а й проявиться швидше. Налаштування реклами Instagram складає приблизно половину мінімального бюджету, решта йде на оплату кількості показів. Наприклад, 400 доларів буде достатньо для охоплення в 400 тис. показів, які принесуть до 40 тис. відгуків на рекламу Instagram і близько 10-15 заявок на день протягом місяця.
Яка буває реклама в Instagram: основні різновиди
Розвиток маркетингового спрямування Інстаграм призвело до появи широкого спектра рекламних підходів до просування свого бізнесу. Розглянемо основні найбільш популярні різновиди реклами, які можна успішно застосовувати у своїх кампаніях, маючи сторінку, що діє, у Facebook.
Відеооголошення Instagram
Відеоролики в Instagram можуть мати тривалість до 1 хвилини, при цьому зйомка може вестись як у альбомній орієнтації, так і у вигляді квадрата. Це забезпечує значно більше можливостей, ніж раніше, коли відео відводилося не більше 15 секунд.
Оголошення у Instagram у вигляді фото
Реклама може бути у вигляді фотографії. Цей спосіб подачі рекламної інформації передбачає використання лише однієї картинки, тому він популярніший через мінімальні трудовитрати.
Карусельна реклама в Instagram
Карусельний тип реклами включає кілька зображень або відеороликів, які користувачі можуть самостійно гортати при необхідності.
Сторіс в Instagram
Інста Сторіс – актуальний спосіб подання рекламної інформації, яка надовго не зберігається у пам'яті платформи. У такий спосіб можна здійснювати рекламу будь-яких продуктів/послуг/заходів за допомогою відеороликів, картинок та текстового контенту.
Колекції
Такі оголошення набираються зі статичних картинок, але подаються у вигляді відео – як слайдшоу. Також у них можна додати звуки та текстовий контент. Налаштовувати рекламу Instagram можна лише за наявності власної сторінки у Facebook корпоративного типу.
Як швидко ми налаштовуємо рекламу в Instagram?
Після проведення оплати налаштування реклами Instagram проводиться протягом певного періоду, який залежить від багатьох факторів. Нашим спеціалістам потрібен час на опрацювання аудиторії, розробку рекламної концепції та стратегії, написання текстового контенту, підбір та підготовку картинок, монтування відеороликів. Термін, необхідний налаштування реклами, визначається також кількістю креативів. У середньому на підготовку йде близько 3-15 діб. Ефективність налаштування реклами Instagram можна побачити вже після першої доби її показу. Зокрема, замовник може звернути увагу на кількість відвідувань сторінки або основного рекламованого сайту, що змінилася у більшу сторону, підвищення числа коментарів та інших способів взаємодії, а також збільшення кількості клієнтів. Якщо ви бачите, що реклама дає результат вже спочатку після початку рекламної кампанії, то ви можете прийняти рішення про продовження роботи. Наприклад, на цьому етапі можна визначити, чи потрібна зміна реклами Instagram чи її ефективність перебуває на достатньому рівні.
Основні рекомендації щодо націлення в Instagram
Працюючи з таргетированной рекламою варто пам'ятати кілька основних нюансів.
- Instagram давно перестав бути звичайною соціальною мережею, де всі користувачі просто діляться фотографіями. Зараз це потужний інструмент для націлення, який дозволяє працювати з активною рекламною діяльністю та стимулювати просування бізнесу.
- Якщо ви хочете створити свою рекламу за допомогою менеджера реклами Facebook, у вас є набагато більше можливостей для створення реклами. Тут ви також можете розмістити новий рекламний проект, який не залежить від ваших повідомлень. Ось чому ми можемо докладно пояснити вам, як реклама розміщується через менеджер реклами, щоб ви були в курсі всіх можливостей розповсюдження реклами в Instagram.
- Якщо ваша цільова аудиторія збігається з користувачами мережі, це гарантує успіх реклами. Наприклад, найбільше клієнтів Instagram – вікова категорія 24-35 років. На другому місці – група від 18 до 24 років. Ці категорії вважаються найбільш платоспроможними та активними, тому й реклама приносить найбільшу віддачу.
- Реклама в Instagram пропонує широкий спектр впливу на аудиторію – від спілкування з цільовою аудиторією до продажу послуг та товарів, запуску стратегічно важливих заходів тощо. Ціна таргетованої реклами в Інстаграм також невелика, що дозволяє з мінімальними витратами досягти високих результатів.
У програмі можна створити кілька варіантів облікових записів – особистий, бізнес-акаунт, обліковий запис для авторів. За бажання вестта повноцінний бізнес у Instagram, вирішувати стратегічно важливі завдання та відслідковувати запущені рекламні кампанії за безліччю параметрів ефективності оптимально використовувати бізнес-аккаунт. Блогери віддають перевагу аккаунтам для авторів, що теж пропонують досить широкий функціонал інструментів для реклами, який, втім, поступається акаунту для бізнесу. Детальніше дізнатися про вартість таргетованої реклами в Інстаграмі можна, звернувшись до наших менеджерів. При зверненні ви можете замовити бажану таргетовану рекламу в Instagram на будь-який термін, з обов'язковою звітністю про виконану роботу та ефективність реклами. Рекламна діяльність - одна з основних у нашій компанії, тому ми знаємо про це практично все. Якщо ви будете дотримуватися наших порад та інструкцій, ніщо не завадить вашій успішній рекламній кампанії. Варто спостерігати за трендами, оскільки соціальні платформи та умови роботи там змінюються так само швидко, як і люди, які ними користуються. Тому будьте уважними та креативними при розробці своєї реклами в Instagram.
Chat-GPT?
