Таргетована реклама у Фейсбук
Залучення дешевих продажів, підвищення впізнаваності бренду та залучення цільових передплатників.
Чому ми
Опис послуги
Над Вашим проектом
працюють 4 фахівця
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Що таке таргетована реклама у «Фейсбук» і всі ключові дані з цього питання
Налаштування таргетованої реклами у Facebook користується великим рівнем популярності, оскільки цей різновид маркетингу дозволяє проводити повноцінну демонстрацію рекламного оголошення лише тим людям, які можуть бути зацікавлені у придбанні. Так, компанії можуть розширити цільову аудиторію за рахунок тих користувачів, які хочуть співпрацювати. Щоб краще розібратися з тим, що таке рекламна кампанія, що таргетує, потрібно глибше вивчити це питання.
Що таке таргетована реклама у «Фейсбук»
Таргетована реклама у «Фейсбук» – це той вид оголошень, за яких користувачі можуть переглядати у стрічці або на своїй сторінці рекламне оголошення. Вона налаштовується з тим розрахунком, щоб її отримала саме та людина, на яку розраховано оголошення. Тому рекламодавцю необхідно врахувати стать, вікову групу, місце проживання, професійні навички чи можливі хобі. При обліку цих параметрів реклама буде демонструватися лише цільової групи. До таргетованої реклами не можна віднести такі варіанти.
- Реклама, яка отримує оплату за один перехід або демонстрацію від ста разів. Вона залежить від введення ключових запитів. Подібний варіант показується в контексті Google та Яндекс.
- Реклама, яка публікується як створений спеціально для цього контент.
- Проведення роботи з лідерами думок.
- Використання процедури накрутки передплатників та лайків за допомогою ботів.
Всі ці фактори говорять про те, що, звертаючись до фахівця для подачі націлювання, не варто очікувати, що замовник отримає весь спектр послуг, який допоможе просунути компанію. Він не вестиме профіль компанії в Facebook і публікуватиме там постійні пости для залучення нових клієнтів і збільшення інтересу до бренду.
Які переваги має таргетована реклама в «Фейсбук»
Багато власників брендів намагаються знайти канал, який може чудово допомогти у збільшенні реалізації продукції, і при цьому проводити витрати коштів максимально ефективно. У цьому випадку налаштування таргетованої реклами у Фейсбук стане чудовим варіантом. Щоб зрозуміти, чому багато замовників обирають саме цю позицію, необхідно розглянути всі позитивні сторони цього проекту.
- Наявність великого потоку активного трафіку. Ця соціальна мережа об'єднує більше двох мільярдів користувачів, які щомісяця проявляють активність. Вони користуються цією мережею більше, ніж іншими варіантами соціальної мережі. Завдяки цьому будь-який власник компанії зможе отримати розширену цільову аудиторію, оскільки активний трафік постійно пов'язаний із наявністю широкого спектра інтересів.
- Організація процедури адаптації. Налаштування може здійснюватися як припасування рекламної акції під фіксовану мету. Таргетована реклама «Фейсбук» надає клієнтам можливість для вибору 11 різновидів напрямків для оптимізації. Це може бути отримання позитивних оцінок, а також перенаправлення потенційних відвідувачів на сайт компанії. Також це допоможе здійснити повноцінний пошук лідів для реалізації конверсії. Тому вибір мети допоможе правильно відображати рекламу.
- Можливість використання розсилок електронною поштою. Майже всі компанії мають базу даних передплатників, яким вони направляють рекламу на електронну пошту. Однак такі розсилки не відкриваються і видаляються відразу при отриманні. У деяких випадках взагалі відбувається відмова від отримання. У «Фейсбуку» можна налаштувати показ, використовуючи базу електронних адрес для отримання взаємодії з клієнтами та передплатниками за допомогою їх соціальних мереж, що часто використовуються.
- Відсутність обмежень за розміром тексту. Багато рекламних проектах встановлюються обмеження за текстом. Кількість символів завжди лімітована, тому вмістити текст із посиленням, що чіпляє, досить складно. Якщо публікувати оголошення у «Фейсбуку», то можна креативити на повну. Застосування великих текстів, прикріплювати емодзі – це повністю віддано на волю рекламодавця.
- Проведення процедури повного контролю за витратами. Аудиторія може бути проведена лише при правильному налаштуванні таргетування. Витрати розраховуються також під час створення реклами. Цей показник вказується рекламодавцем із розрахунку тривалості дії реклами та вартості кожної корисної дії. При цьому замовник може здійснювати процедуру контролю хоч щодня і провести коригування в будь-який потрібний для цього момент. За бажання можна повністю зупинити рекламу.
Всі ці позитивні моменти свідчать, що налаштування таргетованої реклами через «Фейсбук» може максимально поліпшити процес реалізації маркетингової кампанії, а й допоможе провести її за мінімум витрат.
Які цілі підходять для таргетованої реклами
Налаштування таргЦя через «Фейсбук» забезпечує автоматичну процедуру показу публікації силами самої соціальної мережі. Загалом користувач може отримати з рекламного кабінету 11 цілей. Саме під них відбувається оптимізація рекламних компаній. Щоб оцінити всі можливості, потрібно розглянути кожну окремо.
- Впізнаваність. Під цією категорією мається на увазі досягнення охоплення всієї аудиторії та отримання впізнаваності бренду. Вона використовується для того, щоб багато клієнтів отримали інформацію про бренд і стали про нього говорити. Для цього реклама демонструватиметься потенційним клієнтам якнайчастіше.
- Розгляд. Під однією назвою цієї категорії мається на увазі наявність відразу кількох цілей. Одна з них – це трафік. На основі цього оголошення буде демонструватися лише тим людям, які перейдуть по оголошення з більшою ймовірністю. Також враховується залучення. Досягнення цієї мети підходить для тих, хто хоче отримати велику кількість лайків та провести поширення за рахунок ріпостів. Додатково можна провести налаштування для отримання збільшеного завантаження програми. Можна збільшити кількість переглядів відео. Показуючи контент як рекламного ролика, можна відразу перенаправити користувача на сайт. Цей процес відбувається за допомогою додавання кнопки для цільового посилання
- Спілкування та залучення. До цієї категорії входить пункт, який дозволить генерувати ліди для тих, хто не створює лендинг для сайту. За допомогою таргетованої реклами власники компанії можуть зібрати контакти нових потенційних користувачів. Вони натиснуть на форму, яка буде заповнена даними зі сторінки «Фейсбук». Щоб передача пройшла успішно, необхідно погодитися на процедуру. Додатково таргетована реклама Facebook, ціна якої залежатиме від сукупності чинників, може дати можливість спілкування з потенційними клієнтами. Для цього необхідно надати можливість відправлення повідомлення в налаштуваннях. Після того, як вони клікнуть за оголошенням, вони будуть перенаправлені в месенджер, де можна буде вести листування та відповідати на запитання. Подібна версія чудово застосовується для збільшення популярності чат-роботів.
- Конверсія. Цей вид чимось нагадує за своєю структурою «трафік». Вона забезпечує перенаправлення відвідувачів на сайт компанії. Проте застосовується інший алгоритм дій. Соціальна мережа «Фейсбук» здійснює переклад не лише тих користувачів, які клікнули за повідомленням для переходу за посиланням, а й тих, хто здійснює покупки або реалізує інші різновиди процесів.
- Продаж через каталог. Для досягнення цього результату рекламодавцю потрібно сформувати перелік продукції безпосередньо на обліковому записі соціальної мережі. На його базі буде сформовано рекламні оголошення. При цьому користувачеві демонструватимуться рекламні позиції з тих позицій товарів, які він переглянув раніше.
- Просування точок продажу. Використовувати рекламовану в «Фейсбук» можуть не тільки власники онлайн-компаній, але й ті, хто хоче розрекламувати офлайн-точку. При проведенні процедури запуску цього різновиду реклами рекламодавцю необхідно буде вказати адресу, за якою знаходиться пункт торгівлі, а також радіус дії. Завдяки цьому рекламний пост буде висвічуватись тим користувачам, які часто проходитимуть повз магазин або жити недалеко від нього. Важливо враховувати зручність потенційних клієнтів та вибирати радіус з урахуванням пішої доступності.
Усі ці цілі допомагають охопити широкий бізнесовий канал. Завдяки цьому таргетована реклама «Фейсбук», ціна на яку формується при врахуванні тривалості та широти показу, набуває все більшого поширення у торговельній сфері діяльності. Її обирають рекламодавці незалежно від наявності чи відсутності онлайн-продажів. Також цей вид реклами підходить під будь-яку сферу діяльності. Продажі можуть стосуватися техніки та обладнання, а можуть бути спрямовані на реалізацію медичних препаратів.
Chat-GPT?
