Контекстна реклама у Чернівцях
Налаштування контекстної реклами з мінімальним бюджетом на цільову аудиторію.
Чому ми
Опис послуги
Пакети послуг
● Структура аккаунту
● Налаштування та стан РК
● Налаштування та якість оголошень
● Аналіз посадкових сторінок
Вигоди
- Аналіз структури рекламного облікового запису
- Перевірка налаштувань рекламних кампаній
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Аналіз рекламної стратегії з урахуванням бізнесових цілей
- Складання рекомендацій на основі аудиту
● Пошукові рекламні кампанії
● Медійна реклама
● Performance реклама
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Велике охоплення аудиторії
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Низький стартовий бюджет
- Можливість відстеження статистики в режимі реального часу
- Позитивний вплив на поведінкові фактори
● Динамічно пошукова реклама
● Ремаркетинг
● Динамічний ремаркетинг
● Google Shopping
● Performance Max
● Налаштування Google Analytics та e-commerce
● Звіт Data Studio або Power BI
Вигоди
- Розробка ефективної рекламної стратегії
- Налаштування і запуск рекламних кампаній Google Ads
- Регулярна звітність з КРІ РК
- Оптимізація РК за затвердженими КРІ
- Аналіз конкурентів, аудиторії, комунікаційної стратегії
- Робота за медіапланом з прогнозом результату
- Стратегія розумного ремаркетингу
- Персоналізовані звіти
- Масштабування команди згідно з вимогами проєкту
Над Вашим проектом
працюють 9 фахівців
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Ще у 2019 році, у сфері інтернет-маркетингу розпочала активну діяльність компанія Dash Digital Agency. Тут можна не лише у Чернівцях, а й на території всієї України отримати комплексні послуги щодо налаштування за допомогою Google контекстної реклами. За допомогою експертів агентства з'являється унікальна можливість отримати комплекс послуг щодо підготовки реклами.
Налаштування контекстної реклами у Чернівцях: основна суть послуги
Контекстна реклама належить до категорії тих видів інтернет-кампаній, що налаштовується індивідуально, в залежності від індивідуальних інтересів, запитів клієнта, а також конкретного часу, місця, цільової аудиторії з урахуванням особливостей вибудовування ефективної стратегії.
Серед основних ресурсів, що застосовуються для показу контекстної реклами, слід виділити:
- мобільні додатки;
- блоки реклами, що випливають на сайтах-партнерах;
- сторінки, які відкрилися в результаті пошуку.
Основне завдання інтернет-реклами – суттєве збільшення фактичного прибутку за рахунок розширення клієнтської бази. При цьому важливо пам'ятати, що це можливо за наявності активної цільової потенційної аудиторії. Тому фахівці, які займаються створенням та налаштуванням різних видів реклами (у тому числі і контекстної), роблять все для того, щоб користувачі максимально дізнались конкретно про вас.
Особливості налаштування та створення контекстної реклами фахівцями IPM GROUP у Чернівцях
При необхідності швидкого нарощування бази варто вдатися до послуг, які пропонують спеціалісти компанії IPM GROUP. Усі підходи, що застосовуються до налаштування різних видів реклами в Чернівцях, такі самі, як і при її підготовці для будь-якого іншого міста України. Серед них слід виділити наступні:
- аналіз фактичної аудиторії та потенційних конкурентів;
- надання рекомендацій щодо оптимізації веб-ресурсу у майбутньому;
- детальний аналіз усіх посадкових сторінок;
- підготовка ключових слів та семантичного ядра в цілому;
- розподіл ключів за категоріями;
- винесення стратегії у розвиток;
- підготовка розширень та майбутніх оголошень;
- налаштування регіону для показів, розробка розкладу та використання правил автоматизації;
- створення фактичних цілей;
- підключення докладної аналітики.
Якщо ж дивитися на особливості, то вони виникатимуть лише в залежності від конкретного регіону показів. Якщо продаж товарів чи надання послуг здійснюється на території всієї України, то і як основний регіон для демонстрації виступатиме абсолютно вся країна. Якщо є потреба в отриманні клієнтів, що знаходяться в межах конкретної області (наприклад, Чернівецької, то в цьому випадку за допомогою варто звернутися до PPC експертів, які проведуть відповідні налаштування, що призведе до того, що отримання цільових покупців/замовників буде тільки звідси (якщо цього з боку користувача буде потреба).
Під час налаштування фахівці встановлять обмеження безпосередньо на показ підготовлених оголошень у тих регіонах, де компанія не веде діяльність. Це дасть змогу не лише підвищувати показники конверсії, а й значно заощадити гроші для рекламної кампанії.
Що ж до вартості, встановленої на послуги з налаштування контекстної реклами безпосередньо на території Чернівців, то тут обумовлюється попитом на пропоновані послуги чи товари. Додатково враховується кількість напрямків, які будуть застосовуватись для пошуку справжніх клієнтів.
Чим краще і вище буде попит, тим більше шансів на величезну кількість запитів користувача. Для того, щоб отримати інформацію про вартість надання послуг, у цьому випадку буде достатньо надіслати заявку на сайт через зворотну форму зв'язку.
Chat-GPT?
