Analytics

Google Analytics: що це таке і чим він корисний

2478 0
03/10/2019
Будь-який бізнес, який продає свої послуги через сайт, якось прийде до необхідності залучення нових клієнтів. Керівник ухвалить рішення розпочати кампанії з просування та вкладе в них гроші. Але як оцінити, наскільки рекламна кампанія є ефективною? Чи розрахувати окупність вкладених грошей? В обох випадках на допомогу приходить сервіс Google Analytics. Розберемо разом з вами, що він являє собою, які інструменти пропонує і чим конкретно буде корисний.

Що таке Google Analytics?

Це зручний інструмент для збирання статистики з вашого сайту. Безкоштовний функціонал, доступний відразу після встановлення лічильника, тішить своїми можливостями. Його вистачить навіть для масштабного аналізу. Він зі старту пропонує кілька десятків різних фільтрів та ще більше видів звітів. І багато опцій, що дозволяють гнучко налаштувати сервіс практично під будь-який проект. Сам лічильник – це код JavaScript, який просто вставляється в код вашого сайту. Ви отримаєте можливість отримувати та аналізувати практично будь-яку інформацію про сайт. Під “практично будь-якою інформацією” маються на увазі звіти про:
  • відвідуваннях;
  • джерело вхідного трафіку;
  • геолокації;
  • конверсії;
  • та інших даних.
Як можна помітити, Google Analytics видає справді корисну інформацію. Аж до операційної системи пристрою користувача та його інтернет-провайдера.

Що можна робити з Google Analytics?

Можливості його застосування справді безмежні. Одна з найкорисніших можливостей – моніторинг користувачів у реальному часі. Джерело трафіку, ключові слова з органіки та сторінки, які відвідує користувач. І звичайно, загальна інформація про пристрій, браузер, операційну систему: справжня знахідка для будь-якого маркетолога. Інформація, зібрана про вашу ЦА, допоможе вам зрозуміти, як користувачі поводяться в залежності від тих чи інших параметрів. Наприклад, якщо користувачі з мобільними пристроями швидко залишають сторінку, то з мобільною версією сайту щось не так. Також це працює і з іншими даними, як інтереси, стать або вік. Інформація про джерело вхідного трафіку є не менш важливою для вас. Люди можуть прийти на ваш сайт з різних місць. З органічного пошуку завдяки рекламі в соцмережах або через контекстну рекламу. Ви зможете зрозуміти, який вид просування наводить на ваш сайт найбільше людей. І таким чином оптимізувати витрати на рекламу: вкласти більше грошей в ефективний спосіб просування. І знизити витрати на неефективні чи взагалі відмовитися від них. З Google Analytics можна повністю простежити історію взаємодії користувача з вашим сайтом. На які сторінки найчастіше заходять, скільки часу там знаходяться, які дії виконують і на який момент виходять зі сторінки. Це чудовий спосіб виявити слабкі місця, і виправити юзабіліті, якщо це потрібно. А потім простежити, чи змінилася поведінка користувачів і якщо все, як і раніше, знову шукати проблему. І окрім цього, ви зможете виміряти конверсії на вашому сайті. Це дуже знадобиться, якщо ви хочете змінити маркетингову стратегію або оптимізувати рекламну кампанію.

Як підключити Google Analytics?

Перше, що потрібно зробити, це створити обліковий запис у Google. Максимальна кількість облікових записів, яку ви можете відстежувати з одного облікового запису – 25. Для встановлення лічильника на сайт, потрібно виставити часовий пояс (зручний для вашої аудиторії), вказати тематику сайту та вказати посилання на сторінку з протоколом https:// або https:// . Після цього залишиться лише скопіювати потрібний код і вставити його в HTML свого веб-сайту. Його можна вставити і у футер, але ми все одно рекомендуємо використовувати асинхронний код, щоб не уповільнювати завантаження сторінки. У цьому випадку, лічильник краще вставити перед тегом, що закриває .

Необхідний інструмент для вашого бізнесу

Google Analytics дозволяє вам відстежувати весь трафік, що проходить через вашу веб-сторінку. Із цим інструментом ви зможете аналізувати свою маркетингову стратегію. Ви можете зрозуміти, наскільки ефективна рекламна кампанія і наскільки вона окупається. І навіть побачити, чи зручний ваш сайт для користувача. І на підставі цього, коригувати свою стратегію, оптимізувати рекламу та підвищувати зручність свого ресурсу. Google Analytics – один із найкорисніших інструментів для ведення будь-якого бізнесу. Особливо якщо на вас працює команда професійних аналітиків.
Антон Курусь Маркетолог, project manager
Поділитися
Дізнайся вартість просування вашого проекту
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close