Кейс по контекстній рекламі для стоматології

Услуга: контекстная реклама

Регион: Днепр

Тематика: стоматология

Контекстная реклама запускалась впервые.

Запуск та оптимізація контекстної реклами проходила у кілька етапів:
  1. Встановлення Google Analytics на сайт та налаштування цілей для сайту.
  2. Налаштування та запуск контекстної реклами.
  3. Оптимізація запущеної реклами

Встановлення Google Analytics на сайт та налаштування цілей для сайту

Для того, щоб відстежувати ефективність реклами на сайт було поставлено Google Analytics і налаштовані цілі:
  • Оформлення заявки
  • Натискання на номер телефону

Налаштування та запуск контекстної реклами

Було вирішено створити 5 пошукових рекламних кампаній:
  • Стоматологія
  • Хірургія
  • Ортопедія
  • Ортодонтія
  • Естетична стоматологія
Під кожну кампанію вибрали ключові слова та створили оголошення. Ремаркетинг не був запущений через обмеження Google за тематикою “Здоров'я”.

Оптимізація запущеної реклами

Список дій щодо оптимізації реклами за рахунок яких збільшилася конверсія та зменшилася ціна за конверсію:
  1. Постійний моніторинг ставок для ключових слів (щоб вони не були нижчими за 1 сторінку).
  2. Щотижневе відстеження та додавання мінус-слів.
  3. Зупинка показу кампаній, які приносили мало конверсій за найдорожчою вартістю. Перерозподіл бюджету.
  4. Для кампаній з великою кількістю конверсій було змінено стратегію призначення ставок на “Цільову ціну за конверсію”.
  5. Додано брендові ключові запити та здійснюється підтримка ставок для перших позицій.
  6. Додані ключові слова щодо конкурентів.
  7. З'ясовано, що найбільше конверсій роблять користувачі в радіусі до 7 км, тому перерозподілено покази об'яв у цьому радіусі.
  8. З'ясовано, що найбільше конверсій роблять користувачі з мобільної версії, а з комп'ютерних конверсій мало і вони дорогі. Перерозподілені покази об'яв на користувачів мобільних пристроїв.
Результати оптимізації реклами: Конверсия Коефіцієнт конверсії (співвідношення кількості конверсій до кліків) було збільшено з 1,5 до 3,8%. Вартість 1 конверсії була зменшена з 240 грн. до 97 грн.
Поделится
Безкоштовна консультація Отримайте безкоштовну консультацію щодо просування вашого бізнесу у експерта Dash Digital agency
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close