Веб-аналітика: необхідність вашого бізнесу
Багато підприємців, запускаючи власний сайт, роблять одну й ту саму помилку. Вони не підключають інструменти веб-аналітики. Адже це не тільки допомогло б оптимізувати роботу сайту, а й врятувало б від непотрібних рекламних витрат. Чому ж аналітика настільки корисна? Будь-який онлайн-магазин можна порівняти із звичайною роздрібною точкою продажу, простим магазином. В обох випадках покупець проходить певний шлях від входу до каси. Хтось із покупців все ж таки заглядає в магазин. Хтось розглядає полиці, а хтось уже несе річ у примірювальну. І ті, кому підійшла річ, несуть її на касу. Аналітика допомагає визначити, на якому етапі відсівається найбільше людей і вжити заходів щодо усунення проблеми. Аналітика допомагає покращити роботу веб-сторінки та її інтерфейсу, а також оптимізувати рекламний трафік. Вона дає можливість оцінювати та аналізувати поведінку відвідувачів на сайті.
Збирається інформація про кожного відвідувача, його походження та поведінку на сторінці. Таким чином, можна коригувати роботу веб-сторінки та правильно налаштовувати рекламу, виходячи з вхідного трафіку.
Таким чином, використання аналітика дозволяє вирішити одразу кілька проблем одразу:
  • заощадити час
  • оптимізувати витрати на просування
  • поліпшити роботу сайту та його інтерфейс
Якщо у Вашій бізнес-стратегії сайт відіграє ключову роль, то використання веб-аналітики це потреба. 
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close