Блог
Отримайте безкоштовну консультацію
Вибираючи інструменти для інтернет просування своєї продукції, ви точно зіткнетеся з контекстною рекламою. І так само, як і SEO, вона користується величезною популярністю. Зараз ми допоможемо вам розібратися, що це таке, і який принцип її роботи.
Принцип дії контекстної реклами абсолютно зрозумілий та логічний. Показ відбувається на основі пошукових запитів користувачів. І реклама показується тим інтернет-користувачам, які шукали запити на цю тематику. Контекстну рекламу має сенс запускати у зв'язку з SEO-оптимізацією для отримання кращого результату.
PPC-фахівець - це людина, яка зможе налаштувати та включити вашу контекстну рекламу. Робить він це виходячи з історії відвідувань та інтересами інших користувачів у мережі. Головне завдання PPC-фахівця - це збільшення показників продажу та відвідуваності сайту. Для цього він також надасть цільові дії на сайті.
Грамотний фахівець повинен вміти залучати новий трафік та покупців із мінімально-можливим використанням коштів. Він повинен правильно відстежувати аналітику, безліч різних факторів та ціну одного кліку.
Chat-GPT?
