Аудит контекстної реклами
Команда фахівців виявить всі недоліки у рекламному кабінеті та аналітиці
Чому ми
Опис послуги
Пакети послуг
● Структура аккаунту
● Налаштування та стан РК
● Налаштування та якість оголошень
● Аналіз посадкових сторінок
Вигоди
- Аналіз структури рекламного облікового запису
- Перевірка налаштувань рекламних кампаній
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Аналіз рекламної стратегії з урахуванням бізнесових цілей
- Складання рекомендацій на основі аудиту
● Пошукові рекламні кампанії
● Медійна реклама
● Performance реклама
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Велике охоплення аудиторії
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Низький стартовий бюджет
- Можливість відстеження статистики в режимі реального часу
- Позитивний вплив на поведінкові фактори
● Динамічно пошукова реклама
● Ремаркетинг
● Динамічний ремаркетинг
● Google Shopping
● Performance Max
● Налаштування Google Analytics та e-commerce
● Звіт Data Studio або Power BI
Вигоди
- Розробка ефективної рекламної стратегії
- Налаштування і запуск рекламних кампаній Google Ads
- Регулярна звітність з КРІ РК
- Оптимізація РК за затвердженими КРІ
- Аналіз конкурентів, аудиторії, комунікаційної стратегії
- Робота за медіапланом з прогнозом результату
- Стратегія розумного ремаркетингу
- Персоналізовані звіти
- Масштабування команди згідно з вимогами проєкту
Над Вашим проектом
працюють 8 фахівців
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Аудит контекстної реклами
Контекстна реклама - це неймовірно успішний маркетинговий інструмент з оплатою за клік, що застосовується в різних ситуаціях з орієнтацією на клієнтів, які вже шукають предмет оголошення. Однак, як і багато інших рекламних інструментів, вона вимагає тонкого налаштування та періодичного відстеження проміжних результатів. Саме процес такого відстеження називається зовнішнім аудитом контекстної реклами Google.
Що призводить до необхідності перевірки?
Контекстна реклама Google недосконала, тому крім переваг вона має свої недоліки, з якими доводиться миритися і боротися за допомогою замовлення аудиту рекламних кампаній. Серед найпоширеніших мінусів можна назвати такі.
- Складна структура. Чим простіше структура рекламної кампанії Google Ads, чим менше груп оголошень з різними ключовими запитами та схожою назвою, тим легше виявляти помилки.
- Велика кількість відмов. Виною цьому можуть бути як некоректні посилання, так і незручність сторінки, на яку вони перенаправляють користувача.
- Невідповідність теми та суті оголошення вмісту сторінки. Тут все просто – що вказано в оголошенні, то має бути на сторінці.
- Показ реклами Google на запити, які не є релевантними. Так переходи будуть йти людям, які не цікавляться конкретно вашими товарами та послугами, і рекламна кампанія втрачатиме ефективність.
- Немає оптимізації конверсії, що також погіршує показники кампанії.
Наші клієнти замовляють аудит рекламних кампаній Google Ads у кількох випадках, але найчастіше їх призводить до недостатньої ефективності реклами з оплатою за клік. При цьому низькі результати можна побачити як на початку рекламної кампанії, так і на будь-якому проміжному етапі. Існує ще безліч причин, через які рано чи пізно доведеться займатися аудитом реклами, щоб не витрачати гроші на неї марно, але не зупинятися на цьому і розглянемо, як наші аналітики проводять роботу на професійному рівні.
Як проводиться аудит рекламної кампанії Google?
Весь процес аудиту контекстної реклами Google Ads поділяється на кілька етапів. На першому аналітик виявляє грубі помилки в налаштуванні оголошень, якщо вони є, та усуває їх. Далі слідує більш детальний розбір та аналіз рекламної кампанії Google Ads, в ході якої наш спеціаліст досліджуватиме вже наявні дані та аналітичні системи, впорядковуватиме і знаходитиме в них слабкі місця.
Основна мета аналізу – знизити витрати на рекламування товарів, послуг, сайту та при цьому підвищити ефективність роботи до максимуму, а це можливо лише в тому випадку, якщо налаштування повною мірою відповідають завданням. Зокрема, оголошення повинні показуватись лише тим користувачам, які входять до цільової аудиторії замовника, інакше вони працюватимуть вхолосту. Після первинного аналізу проводиться ретельна перевірка налаштувань рекламних кабінетів Google Ads. Якщо ви вирішили замовити зовнішній аудит контекстної реклами, то аналітик обов'язково вивчить, чи відповідає конверсія посадкової сторінки очікуванням, чи зручний сайт загалом, чи релевантні сторінки оголошенням, і продумає план доопрацювання помилок.
Важливо звернути увагу на геотаргетинг, налаштування мови, а також адаптацію сторінки до перегляду на різних пристроях – можливо, вона просто не відкривається коректно на мобільних. Окремо перевіряються ключові слова - як вони підібрані, чи відповідають вони запитам, чи не містить семантичне ядро зайвої інформації, і чи релевантні ключі реальним пошуковим запитам користувачів. Щодо ключів також підлягає перевірці їх правильне угруповання, конверсійність. Також не менш важливою є актуальність оголошень, міток та правильність їх обробки.
Якщо під час роботи з посадочними сторінками виявляються помилки та неточності, фахівець розробляє алгоритм їх усунення. Також необхідно перевірити, чи коректно задані цільові URL-адреси, чи не містять помилок. Наприкінці проводиться найважливіший етап – визначається стратегія рекламної кампанії Google, яка найкраще підійде задля досягнення поставленої мети. Найчастіше обрана раніше стратегія не завжди проявляє себе у кращому вигляді, тоді варто підшукати ефективніші канали реклами та інші інструменти інтернет-маркетингу. Можливо, варто звернути увагу на просування сайту в соціальних мережах або використання відеоконтенту як основного способу подання інформації.
Завдяки аналізу рекламної кампанії Google від нашого діджитал-агентства ви дізнаєтеся, чи ефективні ваші оголошення, чи подобаються вони користувачам, і як зробити так, щоб вони залучали більше клієнтів. Наші аналітики проведуть ретельне дослідження, дадуть рекомендації щодо виправлення помилок та самі допоможуть налаштувати контекстну рекламу належним чином. Ціна аудиту контекстної реклами Googleбезпосередньо залежатиме від того, з сайтом якого типу нам доведеться працювати (невеликий сайт-візитка, корпоративний сайт, ресурси з переліками послуг та товарів, а також інтернет-магазин тощо).
Працюючи з аналітичними системами, наші фахівці зможуть визначити, чи рентабельний даний підхід до рекламування, і скільки коштів втрачається через низький рейтинг сайту. Про ефективність проекту слід говорити тоді, коли рівень конверсії високий, продажі зростають, а витрати на рекламування сайту помірні чи низькі. Саме таких показників і прагнуть добиватися фахівці нашої агенції цифрового маркетингу.
Chat-GPT?
