Контекстна реклама у Сумах
Налаштування контекстної реклами з мінімальним бюджетом на цільову аудиторію.
Чому ми
Опис послуги
Пакети послуг
● Структура аккаунту
● Налаштування та стан РК
● Налаштування та якість оголошень
● Аналіз посадкових сторінок
Вигоди
- Аналіз структури рекламного облікового запису
- Перевірка налаштувань рекламних кампаній
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Аналіз рекламної стратегії з урахуванням бізнесових цілей
- Складання рекомендацій на основі аудиту
● Пошукові рекламні кампанії
● Медійна реклама
● Performance реклама
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Велике охоплення аудиторії
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Низький стартовий бюджет
- Можливість відстеження статистики в режимі реального часу
- Позитивний вплив на поведінкові фактори
● Динамічно пошукова реклама
● Ремаркетинг
● Динамічний ремаркетинг
● Google Shopping
● Performance Max
● Налаштування Google Analytics та e-commerce
● Звіт Data Studio або Power BI
Вигоди
- Розробка ефективної рекламної стратегії
- Налаштування і запуск рекламних кампаній Google Ads
- Регулярна звітність з КРІ РК
- Оптимізація РК за затвердженими КРІ
- Аналіз конкурентів, аудиторії, комунікаційної стратегії
- Робота за медіапланом з прогнозом результату
- Стратегія розумного ремаркетингу
- Персоналізовані звіти
- Масштабування команди згідно з вимогами проєкту
Над Вашим проектом
працюють 9 фахівців
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
В залежності від індивідуальних потреб кожної людини здійснюється налаштування контекстної реклами. Здебільшого тут головними складовими виступають саме застосовувані пошукові запити. Виходячи з того, який товар (або послугу) шукає користувач, у подальшому йому будуть потрапляти на очі оголошення, де пропонуються подібні позиції. Саме тому контекстна реклама вважається ідеальним варіантом у тих ситуаціях, коли потрібно продати певний продукт.
Чому налаштуванням реклами мають займатися спеціалісти Dash Digital Agency?
Як показує практика, досить велика кількість клієнтів, які вирішили самостійно створювати рекламу, потрапляють на великі гроші та роблять безліч помилок. Це пов’язано з тим, що спочатку було обрано неправильний підхід. Тут встановлення цілей та завантаження лічильника для кількості переглядів – це лише половина справи.
Щоб краще розуміти принцип роботи, треба здійснити аналогію. Уявімо ситуацію, коли було створено і повністю зібрано ракету для подальшого запуску. Вже потім вона летить яскраво, але тільки при належному рівні палива їй, ймовірно, вдасться потрапити в космос. Але за рахунок гравітації вона все одно опиниться в атмосфері, де і згорить. Так само буде з грошима, вкладеними в рекламну кампанію, з досягненням низьких показників ефективності.
Тому одним із найбільш ключових процесів є грамотне налаштування в Google Ads. Основна особливість полягає в тому, що до неї можна вносити виправлення внаслідок моніторингу актуальних показників. Тут варто повернутися до прикладу з ракетою.
Дуже важливо не тільки здійснити якісну збірку та правильно запустити, але й грамотно розрахувати траєкторію польоту та необхідну кількість палива для того, щоб вона згодом була виведена на потрібну орбіту. Саме це дасть змогу отримати бажану суму фактичного прибутку. Як ракета тут виступатиме веб-сайт, паливо – певна сума грошей, яки виділені на контекстну рекламу. Розрахунками того, що такого роду «палива» вистачить для «виходу на орбіту», займається РРС-фахівець.
Основні переваги роботи з нами
При вибудовуванні довгострокового співробітництва проводиться систематичний контроль над бюджетом, що виділений на рекламу (щоб усе було рентабельно). При цьому за РРС або за клік вже знижується вартість. Як результат: показники ефективності з кожним днем лише збільшуються.
Пропозиція послуг, пов'язаних із покращенням параметрів юзабіліті веб-ресурсів. Сюди можна віднести дизайн та просування, що у деяких випадках позначається на результативності контекстної реклами.
Написання оголошень для максимального привернення уваги. Їхню перевірку реалізують за допомогою спеціальної воронки продажів.
Додатково слід назвати планування бюджету, виділеного на рекламну кампанію.
Які аспекти відображаються на вартості контекстної реклами у Сумах?
У разі використання сервісів Google Ads встановлюється вартість одного кліка. При цьому є ще й низка факторів, які можуть відображатись на ціні. Серед них виділяють:
- конкуренція фактичних рекламодавців – сюди варто включити вартість за один клік; виплачуватиметься, щоб оголошення займало високі позиції у пошуку;
- геолокація – чисельність аудиторії визначається фактичною локацією; саме тому вартість показу на території Києва буде на порядок вищою, ніж у Сумах;
- часові рамки – ціна одного кліка зростатиме пропорційно до того, як наближається до піка активність користувачів;
- релевантність та показники якості – чим краща реклама, тим дешевша ціна за один клік.
Тому, якщо є необхідність замовити контекстну рекламу в місті Суми, для цього можна звернутися за допомогою до менеджерів будь-яким зручним способом або залишити заявку на сайті.
Chat-GPT?
