Лідогенерація Facebook
Залучення дешевих продажів, підвищення впізнаваності бренду та залучення цільових передплатників.
Чому ми
Опис послуги
Над Вашим проектом
працюють 5 фахівців
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Що таке лідогенерація у Фейсбук, які у неї плюси та мінуси, і як це працює
Лідогенерація в Фейсбук - це один з різновидів маркетингу в мережі інтернет. Суть цього проекту полягає в тому, щоб знайти за допомогою холодного пошуку нових клієнтів, які б могли взяти участь у кампанії. Щоб більше розуміти суть цього проекту, необхідно ознайомитись із ним докладніше.
Що являє собою процес лідогенерації у Фейсбук
Якщо брати за основу визначення лідогенерації, його можна описати простою мовою. За своєю суттю, лід – це клієнт, який теоретично може виявити повноцінний інтерес до товарів та послуг компанії. Таким чином, генерація лідів – це пошук клієнтів для розширення бази користувача. Існує кілька ключових способів, якими можна скористатися для збирання клієнтів:
- застосування корпоративної сторінки;
- здійснення подачі реклами в пошукових сервісах Google та Яндекс;
- проведення розсилки на електронну пошту;
- організація процесу збирання лідів у Facebook.
Останній варіант користується популярністю, оскільки ця соціальна мережа надає можливість створення реклами іменованої лід-формою. Завдяки цьому клієнти можуть швидко залишити заявку та здійснити перегляд стрічки новин.
Які позитивні та негативні сторони має лідогенерація
Лідогенерація Facebook набула своєї популярності завдяки наявності великої кількості переваг. У тому числі можна назвати такі позиции.
- Нативність. Оскільки ця форма генерації в соціальній мережі відображається як один з різновидів публікації, вона проходить у стрічку і зовсім не заважає її перегляду. При цьому клієнти не завжди можуть зрозуміти, у чому різниця між іншими постами.
- Отримання практично миттєвих результатів. Для реалізації повної автоматизації збору не потрібно створювати сторінки у всіх соціальних мережах. Додатково при роботі з Facebook користувачі заощаджують час і кошти, що витрачаються на створення лендинг сторінки. При цьому перші клієнти можуть прийти наступного дня демонстрації реклами.
- Скорочення витрат. Оскільки процедура заповнення форми відрізняється простотою, це дозволяє збільшити конверсію та знизити вартість на збирання лідів.
Усі ці плюси підвищують попит на проведення такої кампанії. Однак варто пам'ятати і про мінуси. Серед них можна виділити наявність постійного ручного контролю за формами, також у деяких випадках якість заявок залишається низькою. Останнім мінусом є можливість прогнозування процесу збору.
Як здійснюється робота лідогенерації у Фейсбук
Замовити лідогенерацію на Facebook можна для залучення нових клієнтів. Цей процес працює з урахуванням таких факторів. Користувач бачить у стрічці публікацію компанії. Якщо натиснути кнопку, користувач відразу потрапить на форму, в якій заповнені всі поля у вигляді імені та адреси. Ці дані форма бере з анкети, що заповнюється під час реєстрації у соціальній мережі. Майбутній клієнт має право провести редагування цих даних. Часто таке відбувається за бажання захистити персональну інформацію. Як захист цієї кампанії можна сказати, що організація, що склала форму, не отримає введені дані доти, доки користувач не дасть згоду на відправлення цієї анкети. Істотну перевагу отримує рекламодавець. Він може проводити коригування питань у формі та додавати нові. Це дозволить отримати більш відкриту інформацію про те, як ставиться клієнт до товару чи послуги. Провести повноцінний запуск можна лише за наявності повного доступу до бізнес-сторінки у Фейсбук, а також за наявності підготовленого візуального контенту.
Докладніше про генерацію
Генерація лідів Facebook відбувається за дотримання низки етапів роботи. Серед них виділяються такі дії:
- користувачу необхідно увійти до кабінету для реклами та відзначити той профіль, на підставі якого проводитиметься публікація;
- потім необхідно вказати мету створення;
- після цього відбувається процес налаштування таких параметрів як аудиторія, локація для відображення, заплановані витрати та схема активності;
- додатково потрібно продумати та опрацювати націлення, а саме в якій частині земної кулі знаходиться аудиторія, стать, кількість років та інші параметри.
При поганій реалізації опрацювання цих питань навіть запуск дуже успішної пропозиції, яка могла б залучити велику кількість клієнтів, може не отримати жодного ефекту. Виною цьому найчастіше стає невірно підібрані дані для націлення. За простим рахунком цільова аудиторія не бачить цієї реклами і здійснює перехід.
Chat-GPT?
