Налаштування тегів у google tag manager

Найкращий спосіб перетворити відвідувача сайту на клієнта та збільшити прибуток свого бізнесу
Google Tag Manager (GTM) – це зручний та простий інструмент, який підвищує ефективність управління кодами відстеження та аналітики.
Відправити заявку

Чому ми

Аналізуємо сайти різноманітних тематик на будь-яких CMS системах з 2015 року
Налаштували понад 100 систем збирання та аналізу даних
Використовуємо різні інструменти, щоб відстежити дії потенційних клієнтів
Під час роботи ми постійно підтримуємо зворотний зв’язок із клієнтом
Мінімізуємо ваші витрати на розробників
ЧТООО? Обов’язково залиште заявку! Нічого не знаєте про своїх відвідувачів?
Використовуючи аналітику, зможемо вирішити цю проблему Большая часть клиентов уходит без покупок с сайта?
Визначимо найприбутковіший і максимізуємо його Много каналов трафика и вы не можете выбрать самый лучший?
Допоможемо розібратися та вкажемо на важливі KPI Не знаете на что обратить внимание в метриках?
Аналізуємо цілі бізнесу та налаштовуємо згідно Вашого запиту Не знаете какие цели выбрать для отслеживания?

Опис послуги

Збір, аналіз та облік даних – найважливіші пункти на шляху до ефективності Ваших результатів.
Иконка для анимированного прохода по линии
1. Збір даних
2. Встановлення Google Tag Manager на сайт
3. Встановлення Google Analytics на сайт
4. Створення цілей на сайт
5. Збір даних із сайту
6. Аналіз даних
7. Рекомендації щодо збільшення конверсій на сайті
8. Використання правок на сайт

Пакети послуг

Аудит системи аналітики
● перевірка правильності встановлення коду відстеження
● перевірка коректності збору даних
● перевірка правильності налаштувань облікового запису
● перевірка налаштування зв'язку
● перевірка налаштування відстеження цілей сайту
● складання рекомендацій
Безкоштовно
Замовити
Вигоди
  • Подробный анализ аккаунта Google Analytics
  • Выявлены все проблемы отслеживания
  • Предоставлены рекомендации по качественной настройке web аналитике
Базове налаштування Google Analytics
● відстеження джерел трафіку
● відстеження збору лідів
● аналіз поведінкових факторів
● порівняння відвідуваність
● прогнозування подальшого розвитку бізнесу
3 000 грн.
1 800 грн.
Замовити
Вигоди
  • Створення облікового запису Google Universal Analytics
  • Створення облікового запису Google Analytics 4
  • Перевірка налаштувань облікових записів GUA та GA4, якщо вони вже існують
  • Створення облікового запису Google Tag Manager
  • Установка на сайт коду GTM та підключення Google Analytics
  • Перевірка коректності передачі даних
  • Налаштування контейнера Google Tag Manager та надсилання цільових подій
  • Налаштування цілей у Google Analytics
  • Перевірка коректності роботи відстеження цільових дій
  • Підключення звітів щодо демографії та категорій інтересів
  • Налаштування зв'язку Google Analytics з Google Ads
  • Виключення внутрішнього трафіку
  • Підключення відстеження пошуку на сайті
Розширене налаштування Google Analytics
● відстеження джерел трафіку
● відстеження збору лідів (контактів) та продажів
● аналіз поведінкових факторів
● порівняння відвідуваність
● прогнозування подальшого розвитку бізнесу
7 000 грн.
5 000 грн.
Замовити
Вигоди
  • Створення облікового запису Google Universal Analytics
  • Створення облікового запису Google Analytics 4
  • Перевірка налаштувань облікових записів GUA та GA4, якщо вони вже існують
  • Створення облікового запису Google Tag Manager
  • Установка на сайт коду GTM та підключення Google Analytics
  • Установка Facebook Pixel на сайт
  • Перевірка коректності передачі даних
  • Налаштування контейнера Google Tag Manager та надсилання цільових подій
  • Налаштування цілей у Google Analytics
  • Налаштування передачі подій у Facebook Pixel
  • Налаштування електронної торгівлі – стандартний модуль (для інтернет-магазинів)
  • Налаштування електронної торгівлі – розширений модуль (для інтернет-магазинів)
  • Налаштування відстеження дзвінків за допомогою сервісу коллтрекінгу
  • Перевірка коректності роботи відстеження цільових дій
  • Налаштування передачі спеціальних параметрів та показників
  • Підключення звітів щодо демографії та категорій інтересів
  • Налаштування зв'язку Google Analytics з Google Ads
  • Налаштування імпорту даних із рекламних систем
  • Виключення внутрішнього трафіку
  • Підключення відстеження пошуку на сайті
  • Налаштування відстеження 404 помилки
  • Налаштування коректного відстеження символу # в URL у Google Analytics
  • Встановлення додаткових скриптів (відстеження глибини скролінгу та часу на сторінці, відстеження копіювання тексту, аналітика форм та ін.)
  • Налаштування User ID
  • Візуалізація даних у Google Data Studio або Power BI
Над Вашим проектом
працюють 6 фахівців
specialist
РРС спеціаліст
specialist
Project manager
specialist
РРС спеціаліст
specialist
Project manager
specialist
Співзасновник
specialist
Chief Designer
Завантаження команди
Акаунтинг
55%
Копірайтінг
50%
Дизайн
65%
Розробка
85%
PPC / Target
65%
SEO відділ
85%
Загальна
70%
Починай працювати з нами, поки завантаження не зросла
Замовити

Наші клієнти

client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client

Відгуки

BrainUp
Дитячі розвиваючі іграшки
Say Meow
Кігтеточки нового покоління
Luxury Textile
Інтернет-магазин дизайнерських фотошпалер
Залишити відгук

Диспетчер тегів Google: простий посібник

Отримання статистики за допомогою таких інструментів, як Google Analytics, має вирішальне значення для розвитку будь-якої справи в мережі Інтернет, для отримання майбутніх клієнтів та оптимізації методів цифрового маркетингу з метою створення більш міцних відносин з потенційною аудиторією. Однак про збір даних легко говорити, насправді це питання потребує вивчення певних кроків. Google Analytics та інші подібні інструменти аналітики допомагають у цьому процесі, але вони працюють більш ефективно з додаванням тегів. Поліпшіть свій сайт за допомогою ефективного технічного SEO. Почніть із проведення даного аудиту.

Що таке теги?

Теги, в загальному сенсі, є деякими складовими коду, що вбудовуються в JavaScript або HTML вашого сайту для отримання деякої інформації. Маркетологам потрібна інформація тегів, яка зазвичай включає, який період часу люди відвідують сторінку на вашому сайті, відправляють форми, як вони перейшли на сайт, які посилання були натиснуті, які продукти вони прибирали зі свого кошика.

Кожен тег відстежує щось своє. Наприклад, ви можете зробити тег виключно для того, щоб переглянути, скільки людей заповнювали формуляр на сторінці «зв'яжіться з нами». Потім такий тег може надіслати точні дані в Google Analytics, Ads або іншу третю сторону. Треба зізнатися, що ручне кодування тегів може бути рутинним і зовсім непростим процесом для маркетологів, які не мають великого досвіду розробки або кодування, а заповнення заявок для ІТ-відділу займає багато часу.

З диспетчером створення тегів у Google tag manager стає набагато простішим. Все, що вам потрібно зробити, це вставити код на сторінки вашого сайту один раз, а потім коли знадобиться створення тега, диспетчер кодує його і вбудовує для вас. Сервіс тегів Google та його значення Диспетчер тегів Google - системний метод роботи з тегами, за допомогою якого можна створювати, керувати, відстежувати теги. Це усуває необхідність щоразу писати новий код. Потрібно просто вставити код диспетчера тегів на всі сторінки веб-сайту.

Програма робить кілька речей.

По-перше, вона дає можливість вашим розробникам та ІТ-відділу сконцентруватися на більш масштабних питаннях, усуваючи тягар кодування всіх окремих маркетингових тегів.

По-друге, оскільки диспетчер кодує теги автоматично, це значно знижує ймовірність помилок. І по-третє, ця програма дозволяє відділу маркетингу отримати повний доступ до управління тегами, які створюються або відстежуються. Надання спеціалістам з маркетингу повного контролю за їхніми тегами підвищує ефективність.

Крім того, використання тегів збільшує точність вашої аналітичної системи, гарантуючи якісніші звіти та найкраще уявлення про реальну онлайн-аудиторію. Незважаючи на все сказане вище, ви все ще можете спробувати цей інструмент самостійно, перш ніж вирішити, чи підходить він ідеально - можливо, у вас вже є структура тегів або ви не відчуваєте, що вам потрібен подібний рівень організації, веб-сайт зазвичай не потребує нових тегах.

Сервіс працює безкоштовно, що дозволяє спробувати його практично без ризику. Тут ми покажемо вам, як налаштувати обліковий запис, як створити новий тег, як користуватися сервісом із обліковим записом Google Analytics.

Налаштування диспетчера тегів Google

Для початку потрібно налаштувати безкоштовний обліковий запис. Це проста двоетапна операція, але вона не пов'язана з будь-яким іншим обліковим записом Google Analytics або Gmail. Щоб забезпечити правильне настроювання, ми записали весь процес.

  1. Зареєструйте обліковий запис. Перейдіть до диспетчера тегів Google. Далі потрібно натиснути зелену кнопку "Безкоштовна реєстрація". Він попросить вас ввести ваш обліковий запис (назву компанії), країну та URL-адресу веб-сайту, а також місце, де потрібно встановити тег Google (Інтернет, iOS, Android, AMP). Після цього потрібно натиснути синю кнопку «Створити».
  2. Дотримуйтесь інструкцій з кодування. Далі вам буде дано код та інструкція по включенню одного коду вище вашої сторінки, а іншого — після тега . Можна зробити це відразу або застосувати коди до свого веб-сайту після (вони доступні на панелі інструментів). Далі потрібно натиснути ОК.

Встановлення тега

Після створення облікового запису даного сервісу, перше, що потрібно дізнатися, це, як проводиться налаштування тегів у Google tag manager. Ви можете створювати необмежену кількість конфігурацій у диспетчері тегів Google. Це корисно для створення докладних звітів щодо поведінки аудиторії, але може стати неефективним, якщо ви неправильно організуєте свої теги.

Google рекомендує використовувати таку угоду про імена: тип тега — назва програми — дія. Наприклад,, ви називаєте одну конфігурацію тегів «Конверсії AdWords — iOS — Кампанія 2018-02», а потім іншу «Google Analytics — CTA — сторінка «про нас». ТакимТаким чином, можна точно провести ідентифікацію та зібрати дані, що належать до певних компаній або сторінок. Наприклад, другий тег Google Analytics — CTA — сторінка «про нас» повідомляє, як добре працює кнопка цього розділу.

Ця інформація є цінною і може бути втраченою, якщо ви назвете свої теги більш загальними іменами, наприклад, «кнопка CTA». Тепер, коли ми це прояснили, можна приступати до вивчення процесу налаштування тега.

  1. Створіть новий тег. Панель керування Google Tag Manager має кнопку "додати новий тег", натисніть на неї.
  2. Налаштуйте свій тег. Введіть ім'я тега, а потім натисніть будь-де на верхньому полі «конфігурація тега», щоб вибрати його тип.
  3. Виберіть тип тега. Існує багато типів, наприклад, «класичний Google Analytics».
  4. Зв'яжіть свій тег та відстеження аналітики. Якщо потрібно, щоб тег можна було відстежити у сервісі Analytics, наступний крок передбачає введення ідентифікатора сайту, який знаходиться в обліковому записі Google Analytics. Після потрібно вибрати тип доріжки, наприклад, перегляд сторінки, але існують і інші варіанти. li>
  5. Визначте тригер, щоб зрозуміти, коли буде записано тег. Тригер – це коли потрібний запис тега при кожному відвідуванні сторінки. Наприклад, вибрали тригер «усі сторінки». Тепер є можливість дізнаватися про відвідування користувачами будь-яких веб-сторінок сайту.
  6. Збережіть свій тег, натисніть синю кнопку «зберегти».
  7. Активуйте свій тег, натиснувши «надіслати». Далі потрібно натиснути «надіслати». Створений тег не буде введений в роботу, поки цього не зробити. Після натискання на "надіслати", відкриється "конфігурація відправки". Є дві дії: «опублікувати та створити версію» або «створити версію». Якщо ви готові розмістити тег на всіх сторінках свого сайту, вибирайте «опублікувати та створити версію», далі натисніть на «опублікувати» у правому верхньому кутку.
  8. Додайте ім'я та опис до своїх тегів, щоб вони були організовані. Нарешті, вам буде показано «опис версії контейнера». Щоб теги були організовані, додайте ім'я та опис, щоб зрозуміти, що ви намагаєтеся записати за допомогою цього тегу.
  9. Переконайтеся, що тег відображається у звіті «Зведення версії».

Отже, перший тег успішно створено.

Сервіс тегів та аналітика

Якщо потрібно використовувати диспетчер тегів Google разом із Google Analytics, потрібно виконати певні кроки. Тим не менш, це зусиль — вбудовування тегів на сайт підвищить точність звітів Google Analytics. Перш за все необхідно видалити код GA зі сторінок вашого сайту. Вам знадобиться лише вбудований код тега диспетчера тегів Google - якщо використовуєте обидва, він просто повідомить про все двічі і зіпсує дані. По-друге, ви, напевно, захочете створити змінну для свого ідентифікатора відстеження Google Analytics. Змінна — інструмент диспетчера тегів Google, призначений для підвищення ефективності за рахунок збереження додаткових (необов'язкових) наданих даних. Якщо ви зберігаєте свій ідентифікатор відстеження GA як змінний, не потрібно шукати його кожного разу, коли ви створите новий тег для Google Analytics.

Як створити змінну в Google Tag Manager

Для створення змінної необхідно виконати певні кроки.

  1. Клацніть «змінні» на головній сторінці диспетчера тегів Google.
  2. У розділі «Змінні користувачі» натисніть «створити».
  3. Дайте назву змінній.
  4. Тім клацніть на полі «Конфігурація змінної».
  5. Визначте тип змінної, вибравши його у вікні.
  6. Виберіть «константу» як тип змінної, оскільки не хочете, щоб ідентифікатор змінювався для різних тегів.
  7. Збережіть налаштування.

Тепер введіть свій ідентифікатор відстеження Google Analytics у полі «значення», а потім виберіть «зберегти» у верхньому правому куті. Процес досить простий, якщо дотримуватися всіх рекомендацій.

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close