Оптимізація рекламної кампанії Facebook

Залучення дешевих продажів, підвищення впізнаваності бренду та залучення цільових передплатників.
Залучення дешевих продажів, підвищення впізнаваності бренду та залучення цільових передплатників.
Відправити заявку

Чому ми

Успішно запускаємо та розвиваємо бізнес у соц. мережах з 2015
Щотижнева аналітика та зворотний зв’язок
Можливість комплексного ведення проекту (SEO, SMM, PPC)
Персональний менеджер
Результати при мінімальному бюджеті
Заявки вже після першого запуску
Проведемо аудит і підвищимо якість і кількість заявок при тих же витратах Немає продажів? Неякісні ліди?
Розберемо вашу сторінку та сайт та налагодимо точки дотику з вашим клієнтом Чи не знаєте з чого почати або як розвивати бренд?
Залучимо цільових передплатників для вашої сторінки, виходячи з вашої ЦА Немає якісних підписників?
Здійснимо запуск з нуля із прописаним на місяць контент планом та рекламною стратегією Не знаєте, як залучити продажі на нову сторінку?
Впроваджуємо сучасні маркетингові рішення які оптимізують час та результати Не знаєте, як масштабуватися?

Опис послуги

Таргетована реклама допомагає виявити нам зацікавлену та платоспроможну аудиторію — і зосередитись на ній
Иконка для анимированного прохода по линии
1. Аналіз проекту
2. Розробка рекламної стратегії
3. Налаштування сервісів аналітики
4. Розробка банерів та текстів
5. Підготовка проекту до запуску трафіків
6. Тестування рекламних кампаній
7. Аналітика перших результатів
8. Оптимізація рекламної кампанії
Над Вашим проектом
працюють 6 фахівців
specialist
Співзасновник
specialist
Копірайтер
specialist
Копірайтер
specialist
Дизайнер Stories
specialist
Головний таргетолог
specialist
Акаунт-менеджер
Завантаження команди
Акаунтинг
55%
Копірайтінг
50%
Дизайн
65%
Розробка
85%
PPC / Target
65%
SEO відділ
85%
Загальна
70%
Починай працювати з нами, поки завантаження не зросла
Замовити

Наші клієнти

client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client

Відгуки

BrainUp
Дитячі розвиваючі іграшки
Say Meow
Кігтеточки нового покоління
Luxury Textile
Інтернет-магазин дизайнерських фотошпалер
Залишити відгук

Як провести оптимізацію рекламної кампанії у «Фейсбук»

Оптимізація рекламної кампанії Facebook – це важливий процес, який дозволить зрозуміти хід усіх процедур кампанії та дозволить розібратися з усіма технічними показниками. Додатково її проводять для підвищення ефективності розміщених оголошень. Для цього необхідно розібрати декілька ключових параметрів.

Що таке аукціон під час проведення оптимізації реклами у «Фейсбук»

Оптимізація починається з елементарних речей на кшталт розміщення оголошення. Аукціон – це і способів поширення реклами, яким може скористатися рекламодавець. Ця дія реалізується таким чином, щоб надати вигоду не тільки замовнику, а й соціальній мережі. Всі рекламодавці вступають у боротьбу за обсяг показів для групи людей, які були відібрані при націленні. Важливо розуміти, що не тільки одна компанія працює в цьому напрямку, тому аудиторія може поділитися на кілька частин. І тут вступ до процесу боротьби – це вимушена міра дій. Обсяг показів може бути перевищений, що спричинить витіснення іншого наповнення стрічки. На основі цього розробники внесли низку обмежень. Реклама може займати лише певну частину стрічки. Тому влаштовуються аукціони. Та компанія, яка виграє в інших, займе це місце. Перемога надається тим, чий показник загальної цінності вищий, ніж в інших учасників. Компанія Facebook намагається врахувати інтереси трьох сторін співробітництва:

  • рекламодавець;
  • користувач, який відвідує соціальну мережу;
  • і власні інтереси.

Перша група людей має здійснювати заробіток. Для цього необхідно створити всі умови для реалізації, а також підтримувати якість інструментів, що надаються. Для задоволення користувача необхідно зробити так, щоб стрічка не була спамлена рекламними оголошеннями. В іншому випадку це почне викликати негативну реакцію щодо рекламодавця, а також до самої соціальної мережі. Облік своїх інтересів «Фейсбук» реалізує у процесі заробітку коштів. Це відбувається за рахунок того, що на сайті залишаються постійні користувачі, а також постійні рекламодавці, які публікують свою рекламу. Ця модель роботи є ідеальною, і компанія не порушуватиме її принципи та нехтуватиме своїми інтересами. Розробники намагаються всіма силами підтримувати цю модель та не порушувати її.

Оцінка релевантності оголошень

Оптимізація реклами Facebook також ґрунтується на оцінці релевантності оголошень. Це необхідно, оскільки при кожному запуску соціальної мережі компанії проводять аукціон. У ньому оцінюються загальні показники всіх компаній, демонструється лише переможець. Розрахунок загальної цінності здійснюється при врахуванні п'яти ключових показників:

  • ставки, якими апелює рекламодавець;
  • рівні активності користувачів, які очікуються під час демонстрації;
  • вивчити якість підготовленого оголошення;
  • проведення вивчення запланованого рівня залученості;
  • проведення оцінки показника конверсії оголошення.

Три останні коефіцієнти - це нововведення, яке компанія "Фейсбук" додала в оцінку релевантності. Цей показник став повноцінною заміною десятибальної оцінної системи. Щоб зрозуміти, навіщо вони застосовуються, необхідно докладно вивчити кожен із аспектів.

  1. Оцінка якості. Вона здійснюється за рахунок порівняння всіх коментарів від користувачів, які можуть залишити після перегляду оголошення. Також тут враховуються періоди приховання оголошення. Додатково до обліку приймаються процеси накрутки та здійснення клікбейту.
  2. Запланований показник залучення. Цей параметр дозволяє системі орієнтуватися для розрахунку ймовірності того, що потенційний клієнт проведе з оголошенням будь-які дії. Наприклад, натисне, репостне чи прокоментує.
  3. Показник конверсії. У цьому випадку система дозволяє провести оцінку всіх оголошень на те, які можливості вона матиме для того, як клієнт здійснив конверсію. Він може стати одним із лідів, здійснить покупку або здійснити інші дії.

Знайти всі ці показники та оцінки можна у вкладці, де зібрані статистичні дані щодо оголошень. Їх необхідно обов'язково враховувати під час оптимізації. Кожен із варіантів має п'ять різновидів оцінки:

  • показник вищий за середній рівень;
  • середній рівень;
  • нижче за середню оцінку, до якої відносяться останні 30 відсотків усіх публікацій;
  • цей же показник, але для 20 відсотків публікацій;
  • також нижча за середню, але для останніх 10 відсотків.

У цьому випадку показник відсотків вказує на кількість реклами в цілому, яка брала участь в аукціоні серед усіх компаній цієї галузі.

Як усе це можна поєднати в оптимізацію реклами у «Фейсбуку»

Аналітика реклами "Фейсбук" передбачає проведення оптимізації за всіма отриманими результатами. Під аналітикою та покращенням розуміються дії, які можуть призвести до зниження витрат при заощадженні або збільшення зростання показника ефективності компанії. Усі освітлені вище чинники безпосередньо впливають на витрати коштів. Компанія "Фейсбук" має на увазі, що всі покази будуть здійснюватися в якісному форматі. І тому вони стимулюють рекламодавців. Для цих цілей були створені описані вище оцінки. Додатково варто врахувати, що та сама реклама може отримати різні оцінки, показники якості та процедуру отримання даних. Це з тим, що може демонструватися для різних аудиторій. Провести якісне налаштування оптимізації для конкретного оголошення при виявленні поганої оцінки можна лише одним способом. Рекламодавець має чітко розуміти, що потрібно виправити. По суті цей процес відбуватиметься за принципом створення нового оголошення. Ця процедура відрізняється складністю, тому що не можна бути до кінця впевненим у тому, що причину низької ефективності знайдено правильно. Щоб унеможливити витрати часу на переробку та пошук помилки, необхідно заздалегідь підготувати оголошення в декількох варіантах виконання. У ній повинні знаходитися різні картинки та тексти. Після спроби всіх варіантів можна виявити результативне оголошення та залишити в роботі тільки його. Висока цінність оголошення формується у тому випадку, якщо воно відповідає таким вимогам, як:

  • оффер підігріває інтерес клієнтів у відібраній націленій групі;
  • рекламодавець не здійснював накрутки;
  • кабінет має чудову історію;
  • всі потенційні клієнти активно взаємодіють із рекламою;
  • практично відсутні приховування та скарги;
  • аудиторія кликає на пропозицію та здійснює конверсії.

Всі ці дії не лише підвищують цінність оголошення, а й дозволяють здійснити зниження вартості роботи, а саме зміну тарифу на покази. Тому рекламодавцям необхідно провести все так, щоб цінність реклами була максимально високому рівні. Досягти цього можна за допомогою тестування різних видів оголошень. Може статися, що всі тести виявилися провальними, і показники суттєво поповзли вниз. В даному випадку важко щось виправляти і потрібно шукати інші варіанти офферів. Також може допомогти переглянути позиції для обраної аудиторії. Якщо бюджет має обмеження і не має на увазі проведення великої кількості тестів, то варто перенаправити рекламу на іншу групу аудиторії.

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close