Реклама у Google Shopping

Налаштування контекстної реклами з мінімальним бюджетом на цільову аудиторію.
Підвищення продажів, залучення потенційних покупців та повернення частини клієнтів назад на ваш сайт забезпечені
Відправити заявку

Чому ми

Налаштовуємо контекстну рекламу з 2015 року
Оптимізуємо вартість залучення клієнтів та збільшуємо повернення інвестицій
Залучаємо цільових клієнтів та забезпечуємо високу ефективність реклами
Надаємо зручні персональні звіти з урахуванням KPI показників бізнесу
Повністю занурюємося в специфіку бізнесу, щоб вибрати канали реклами
Перші результати вже у день запуску
Ми приведемо нових клієнтів Не надходять нові заявки?
Ефективно зменшимо вартість заявки Запуск реклами не окупається?
Ми забезпечимо її на 100% Потрібна підтримка Ваших позицій?
Залучити їх знову – наша робота Користувачі не купують Ваш продукт повторно?
Товарна реклама – найкращий вибір Бажаєте ефективну рекламу?

Опис послуги

Запуск товарної кампанії у пошукових системах та на сайтах-партнерах.
Иконка для анимированного прохода по линии
1. Аналіз Вашої цільової аудиторії
2. Аналіз прямих конкурентів
3. Визначення цілей рекламної кампанії
4. Аналіз Вашої посадкової сторінки
5. Опрацювання фіду товарів
6. Коригування фіда
7. Налаштування торгової рекламної кампанії
8. Запуск торгової рекламної кампанії

Пакети послуг

Аудит рекламного кабінету
● Відстеження конверсій
● Структура аккаунту
● Налаштування та стан РК
● Налаштування та якість оголошень
● Аналіз посадкових сторінок
Безкоштовно
Замовити
Вигоди
  • Аналіз структури рекламного облікового запису
  • Перевірка налаштувань рекламних кампаній
  • Перевірка правильності налаштувань націлювання
  • Перевірка правильності налаштувань націлювання
  • Аналіз рекламної стратегії з урахуванням бізнесових цілей
  • Складання рекомендацій на основі аудиту
Базове керування Google ADS
● Базове налаштування Analytics
● Пошукові рекламні кампанії
● Медійна реклама
● Performance реклама
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
15,000 грн
Замовити
Вигоди
  • Велике охоплення аудиторії
  • Точне влучення в цільову аудиторію
  • Велика кількість налаштувань націлювання
  • Низький стартовий бюджет
  • Можливість відстеження статистики в режимі реального часу
  • Позитивний вплив на поведінкові фактори
Розширене керування Google ADS
● Пошукові рекламні кампанії
● Динамічно пошукова реклама
● Ремаркетинг
● Динамічний ремаркетинг
● Google Shopping
● Performance Max
● Налаштування Google Analytics та e-commerce
● Звіт Data Studio або Power BI
18,000 грн
Замовити
Вигоди
  • Розробка ефективної рекламної стратегії
  • Налаштування і запуск рекламних кампаній Google Ads
  • Регулярна звітність з КРІ РК
  • Оптимізація РК за затвердженими КРІ
  • Аналіз конкурентів, аудиторії, комунікаційної стратегії
  • Робота за медіапланом з прогнозом результату
  • Стратегія розумного ремаркетингу
  • Персоналізовані звіти
  • Масштабування команди згідно з вимогами проєкту
Над Вашим проектом
працюють 8 фахівців
specialist
РРС спеціаліст
specialist
Project manager
specialist
РРС спеціаліст
specialist
Project manager
specialist
Співзасновник
specialist
Копірайтер
specialist
Інтернет-Маркетолог
specialist
Chief Designer
Завантаження команди
Акаунтинг
55%
Копірайтінг
50%
Дизайн
65%
Розробка
85%
PPC / Target
65%
SEO відділ
85%
Загальна
70%
Починай працювати з нами, поки завантаження не зросла
Замовити

Наші клієнти

client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client

Відгуки

BrainUp
Дитячі розвиваючі іграшки
Say Meow
Кігтеточки нового покоління
Luxury Textile
Інтернет-магазин дизайнерських фотошпалер
Залишити відгук

Ключова інформація щодо настроювання реклами в «Гугл Шопінг»

Реклама Гугл Шопінг – цей інструмент дозволяє провести повноцінне формування рекламних компаній, спрямованих на рекламування та просування товарів. Цей варіант оформлення забезпечує повноцінне ознайомлення з продукцією максимально простому режимі для швидкої оцінки товарної групи.

Чому варто вибрати Merchant Center і як виглядають оголошення

Наявність цього інструменту забезпечує створення рекламних кампаній для просування та продажу товарів. Від роботи із цим продуктом позитивні моменти отримують як рекламодавці, а й покупці. Серед плюсів можна виділити:

  • покупець при введенні пошукових запитів отримує відразу розгорнуті блоки, в яких товар демонструється з посиланням на магазин, фотографією продукції та ціною, представленою в магазині;
  • продавець при розміщенні оголошення отримує при роботі оголошення постійний, релевантний трафік відвідувань, при цьому вартість цього оголошення нижча, ніж у контекстного варіанту.

Оголошення, створені Merchant Center, з'являються перед користувачами у верхній частині видачі. Тільки після неї йде стандартна контекстна та органічна реклама. Ключовим змістом розміщення цих оголошень є надання потенційному клієнту детальної інформації про товар відразу, а не після переходу активного посилання. У блоці можна знайти назву товару, його вартість у рекламодавця та зовнішній вигляд продукції. Зображення повністю дублює те, що покупець побачить у картці. Після вивчення всієї інформації користувач може швидко перейти на сайт та здійснити покупку.

Як формується ціна налаштування торгової компанії в Гугл Шопінг

Проведення налаштування найкраще довірити фахівцям, які зможуть підібрати варіанти, необхідні для конкретної реклами компанії. У цьому вартість формується залежно від виду рекламної позиції. Усього їх існує два варіанти:

  • просте налаштування, спрямоване на видачу за категорією шуканого товару;
  • складна, яка видає оголошення під час пошуку конкретної групи товарів.

Відмінність вартості роботи над акаунтом полягає у кількості прикладених сил розробником. При формуванні ціни враховуються такі варіанти критеріїв:

  • обсяг часу витрачений на аналіз товару;
  • підбір ключових запитів для релевантної видачі оголошення;
  • виділення із загальної маси конкретних запитів, які перенаправлятимуть на конкретний товар, а не на всю групу.

Усі ці фактори підвищують складність роботи. Розбір великого обсягу інформації збільшує термін здачі проекту, оскільки розробнику потрібно вибрати найкращий варіант.

Які переваги можна отримати під час роботи з Google

Реклама в Google Shopping надає велику кількість позитивних факторів.

  1. Розширення потенційної аудиторії. Завдяки цій рекламі товар, що продається, демонструється покупцю відразу. Йому не доведеться проводити тривалий пошук, оскільки всі дані про продукцію та її зображення відразу доступні для ознайомлення та прийняття рішення.
  2. Спрямованість на аудиторію з максимально високим показником зацікавленості. Завдяки тому, що продукція демонструється одразу і користувач може побачити кілька товарів від одного магазину, шанси на його перехід за цим посиланням збільшуються. При цьому клієнт може вибрати продукцію, яка його більше зацікавила в даний момент.
  3. Автоматизація. Домогтися автономності дій можна лише правильним настроюванням облікового запису. Подібні варіанти роботи можна було спостерігати у Google Ads. Завдяки якісним діям фахівця товар потрапить у необхідну групу видачі під час введення необхідного ключового запиту.
  4. Широта налаштувань. Можливості всіх налаштувань забезпечують проведення повноцінної рекламної компанії окремих позицій товарів чи всієї категорії загалом. Це забезпечує можливість роботи із широкою групою споживачів.
  5. Проведення повноцінної аналітики. При проведенні рекламної компанії користувач повинен проаналізувати і розібрати велику кількість даних. Усі вони надаються у вигляді докладних статистичних звітів. На їх основі можна виявити слабкі місця та використовувати корекцію підсумкових дій. Подібні процедури будуть спрямовані на підвищення рівня ефективності об'яви.
  6. Наочність блоку. Оскільки реклама такого роду демонструється як фіда, це забезпечує високу швидкість ознайомлення з пропозиціями. Фід – цей потік пропонованого контенту, який підвантажується як блоків. Один блок – це одна одиниця товару. Додатково кожна позиція має зображення, що дозволяє провестишвидкий перегляд. Така швидкість ознайомлення приваблює велику кількість потенційних покупців.
  7. Комфортне розташування. Завдяки тому, що рекламні блоки мають компактні габарити, система їх може побудувати в горизонтальну або вертикальну стрічку прокручування. Підбірка, що отримується, розміщується вгорі або в правій частині пошукової сторінки. Завдяки такому оформленню всі оголошення виходять більш помітними та привабливими для перегляду.
  8. Низька вартість проведення рекламної компанії. Рекламодавець витратить менший обсяг бюджету, оскільки вартість одного кліку за таким оголошенням буде істотно нижчою, ніж за баннерною контекстною рекламою.

Завдяки наявності всіх цих переваг можна зробити висновки, що для власників інтернет-магазинів з широким асортиментом товарів цей варіант рекламної компанії буде найбільш ефективним і привабливим. Взаємні позитивні сторони забезпечують підвищення привабливості бренду із боку клієнтів, і навіть можливість збільшення прибутку з допомогою багатьох чинників.

Які сильні сторони мають інструмент і види вимог для сайту

Імовірність того, що клієнт натисне на оголошення у вигляді картинки значно вище, ніж у текстового варіанта. Таке оформлення чудово підходить для застосування найпоширеніших ключів, найменувань брендів та запитів за назвою моделі. Додатково серед сильних сторін можна виділити:

  • надання інформації про рекламовані товари здійснюється за допомогою пошуковика, і її можу переглянути десятки тисяч осіб, які можуть бути потенційними клієнтами;
  • дані за продукцією можна оновити в будь-який час, щоб серед пропозицій були тільки товари, які є на даний момент часу;
  • завдяки можливості зміни інформації в блоки можна поставити рекламу позицій, що беруть участь у програмі лояльності та мають гарну знижку;
  • товарні оголошення часто мають дешевшу конверсію порівняно зі стандартними текстовими оголошеннями.

Незважаючи на всі ці сильні сторони, сайт магазину має відповідати певним вимогам. Вони необхідні для повноцінного запуску реклами. Насамперед замовнику варто залучити до розробки людини, яка займається просуванням сайту. Якщо сторінка передбачає оплату, то має бути протокол безпеки https. При цьому надається можливість оплати одразу при замовленні за допомогою банківської картки. Додатково рекламодавець повинен надавати можливість проведення адресної доставки по всій країні. Клієнт повинен мати можливість вказати точне місце отримання безпосередньо на сторінці. Також обов'язковою умовою є ознайомлення покупців з усіма варіантами та можливостями щодо повернення, а також умовами для доставки.

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close