Smm просування Одеса
Налаштування контекстної реклами з мінімальним бюджетом на цільову аудиторію.
Чому ми
Опис послуги
Пакети послуг
● Структура аккаунту
● Налаштування та стан РК
● Налаштування та якість оголошень
● Аналіз посадкових сторінок
Вигоди
- Аналіз структури рекламного облікового запису
- Перевірка налаштувань рекламних кампаній
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Аналіз рекламної стратегії з урахуванням бізнесових цілей
- Складання рекомендацій на основі аудиту
● Пошукові рекламні кампанії
● Медійна реклама
● Performance реклама
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Велике охоплення аудиторії
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Низький стартовий бюджет
- Можливість відстеження статистики в режимі реального часу
- Позитивний вплив на поведінкові фактори
● Динамічно пошукова реклама
● Ремаркетинг
● Динамічний ремаркетинг
● Google Shopping
● Performance Max
● Налаштування Google Analytics та e-commerce
● Звіт Data Studio або Power BI
Вигоди
- Розробка ефективної рекламної стратегії
- Налаштування і запуск рекламних кампаній Google Ads
- Регулярна звітність з КРІ РК
- Оптимізація РК за затвердженими КРІ
- Аналіз конкурентів, аудиторії, комунікаційної стратегії
- Робота за медіапланом з прогнозом результату
- Стратегія розумного ремаркетингу
- Персоналізовані звіти
- Масштабування команди згідно з вимогами проєкту
Над Вашим проектом
працюють 9 фахівців
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Просування сайтів у соціальних мережах - важлива складова комплексної стратегії інтернет-маркетингу. Соц. мережі служать потужним інструментом формування громадської думки про ваш бренд, продукти або послуги. Крім цього, вони відкривають додаткові можливості для залучення цільової аудиторії на ваш сайт.
Переваги
-
Зміцнення бренду.
Сьогодні для будь-якої компанії, що пропонує продукти або послуги, присутність у соціальних мережах стала обов'язковою. Правильно вибудувана SMM-стратегія допоможе не тільки залучити нову аудиторію, а й зміцнити впізнаваність бренду, що безпосередньо впливає на зростання трафіку і поліпшення конверсій.
-
Утримання клієнтів.
Одного разу залучений клієнт може постійно отримувати новини про ваші акції, новинки та пропозиції. Це значно збільшує шанс на повторні покупки і подальшу взаємодію з вашим бізнесом.
-
Ефективний зворотний зв'язок.
Якщо хочете дізнатися, що клієнти насправді думають про ваш продукт, будьте готові до того, що позитивні відгуки зустрічаються рідше, а негативні - навпаки, з'являються швидко. Однак, такий зворотний зв'язок - це можливість для поліпшення, адже критика дає змогу виявити слабкі місця. Позитивні ж відгуки працюватимуть на підвищення довіри до вашого бренду.
-
Зростання довіри.
Активна присутність у соціальних мережах з регулярним оновленням контенту, діалогом з клієнтами та інформуванням про успіхи компанії демонструє вашу відкритість і надійність. Це формує довіру до вашого бізнесу і зміцнює його репутацію.
Етапи просування
Процес просування в соціальних мережах починається з визначення цілей, розробки стратегії та аналізу цільової аудиторії. Залежно від цих чинників ухвалюють рішення про те, на яких платформах (чи то Facebook, чи то Instagram, чи то ще щось) буде представлена компанія.
Просування в соціальних мережах (Facebook, Instagram)
Просування в соціальних мережах - це комплекс заходів, спрямованих на залучення й утримання аудиторії через активну взаємодію на платформах, таких як Facebook і Instagram. У рамках цієї роботи виконуються такі завдання:
- Розробка і коригування стратегії просування.
Аналіз поточних результатів і створення ефективної стратегії, адаптованої до конкретної мети й аудиторії.
- Створення та оформлення акаунтів.
Якщо у бренду ще немає сторінок, створюються брендована сторінка на Facebook і бізнес-профіль в Instagram. Оформлення проводиться відповідно до фірмового стилю компанії, щоб підтримувати впізнаваність бренду.
- Візуальне оформлення.
Оформлення обкладинок, аватарів та інших візуальних елементів для відповідності загальному стилю бренду. Також створюються Highlights для Instagram, щоб найважливіші моменти завжди були під рукою у користувачів.
- Контент-план.
Розробка контент-плану з регулярними публікаціями - 15 постів і 15 Stories щомісяця. Публікації можуть бути українською та/або російською мовами, залежно від цільової аудиторії.
- Створення та обробка контенту.
Написання текстів для постів, а також легке опрацювання зображень: брендування, підгонка під необхідні формати та стилістичні вимоги.
- Публікація та взаємодія.
Розміщення постів і Stories на Facebook і Instagram з подальшою комунікацією з користувачами - відповіді на коментарі та повідомлення для підтримки зворотного зв'язку і збільшення залученості.
- Чат-бот для Facebook.
Налаштування та адміністрування чат-бота через платформу Manychat, що дає змогу автоматизувати частину взаємодій з аудиторією, збільшуючи зручність і оперативність.
- Організація конкурсів.
Проведення конкурсів раз на місяць для підвищення активності аудиторії, з призами, що надаються клієнтом.
- Щомісячний звіт.
Підготовка звітів про виконану роботу і результати просування через Google Data Studio, щоб відстежувати прогрес і ефективність стратегії.
Після затвердження стратегії замовником починається її реалізація. Наш досвід у Dash Agency дає змогу успішно працювати з різними нішами, що забезпечує високу ефективність у просуванні брендів будь-якої тематики.
Якщо вас зацікавили наші послуги і ви хочете отримати комерційну пропозицію, зв'яжіться з нами в Dash Agency. Ми з радістю надамо всю необхідну інформацію та обговоримо можливості співпраці.
Chat-GPT?
