Таргетована реклама Київ
Налаштування таргетованої реклами з мінімальним бюджетом на цільову аудиторію.
Чому ми
Опис послуги
Пакети послуг
● Розбір структури рекламного кабінету
● Перевірка Бізнес Менеджера
● Перевірка пікселя
● Аналіз посадкових сторінок
● Якість оголошень
● Аналіз креативів
Вигоди
- Вкажемо на помилки, які впливають на результат
- Пояснимо, як можна обійти блокування
- Де подавати запити на розбан
- Пояснимо структуру рекламного кабінету
- Розбір функцій Бізнес Менеджера
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Низький стартовий бюджет
- Залучення лідів у Фейсбук та Інстаграм
- Виявлення конверсійних аудиторій
- Отримання заявок протягом 5 хвилин після відправки
- Ремаркетингова кампанія на базу клієнтів
● ТЗ на встановлення API конверсій
● Налаштування конверсійних кампаній
● Конверсійний ремаркетинг
● Динамічний каталог товарів
● Динамічний ремаркетинг
● Розробка та впровадження Квіз-маркетингу
● Розробка креативів
● Робота з рекламними цілями: Охоплення, Трафік, Залучення, Лідогенерація, Повідомлення в Direct та Messenger, Конверсії та Каталог товарів.
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Налаштування динамічного ремаркетингу
- Просування каталогу товарів
- Робота з API конверсіями
- Ремаркетингова та динамічна кампанія на базу клієнтів
- Створення LAL-аудиторій
Над Вашим проектом
працюють 9 фахівців
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Підвищити впізнаваність бренду та просувати товари або послуги можна за допомогою
таргетованої реклами в Києві. Найбільш ефективний таргет для аудиторії, яка має певні
уподобання та характеристики. Ефективне просування відбувається за допомогою лояльної аудиторії, яка обчислюється за тонкими параметрами, розміщеними в соцмережах (Facebook та Instagram). Так, при створенні сторінки користувачі вказують свій вік, стать, сімейний стан, локацію. Полегшує завдання те, що можна подивитися сторінки, які їх найчастіше цікавлять. Так компанія фахівців створює портрет людини, що могла б бути зацікавлена у отриманні таргетованої реклами. Звужуючи кількість відвідувачів бізнесу, фахівці розширюють зону майбутніх покупців продукції наймача.
Користь від використання таргетованої реклами
Ефективність таргета пов'язана з тим, що він:
- показує швидкі результати;
- не потребує створення сайту;
- наділений низькою ціною та універсальністю використання;
- точно потрапляє у ціль та підвищує впізнаваність підприємства.
Знаходження нової аудиторії за різними критеріями дозволяє за короткий час збільшити
продажі амовника. Для розширення бізнесу наймача достатньо сторінки в соцмережах. Таргетована реклама – один із найдешевших варіантів розвитку бізнесу. З нею можна рекламувати будь-які товари та послуги. Нові користувачі дізнаються про бізнес по його характерних рисах.
Способи проведення таргетованої реклами у Києві
Завдяки різноманітності інформації, що знаходиться в соцмережах, працівники компанії
можуть підвищити впізнаваність бізнесу та збільшити продажі. Зробивши глибокий аналіз діяльності замовника, а також розподіл аудиторії за тематичними групами можна за короткий термін та низьку ціну збільшити успіх бізнесу. Користувачі розподіляються за такими категоріями, як геолокація, особисті інтереси, стать, вік та хобі. Таргетована реклама вигідна, адже її можуть собі дозволити навіть бізнесмени-початківці. Для отримання більш детальної інформації звертайтесь до нашої компанії. На сайті ви зможете переглянути приклади рекламних оголошень у соцмережах.
Chat-GPT?
