Запуск локальної реклами
Розширення пошукової реклами, яке дозволить бути помітним вашому бізнесу і дозволить залучати більше користувачів
Чому ми
Опис послуги
Пакети послуг
● Структура аккаунту
● Налаштування та стан РК
● Налаштування та якість оголошень
● Аналіз посадкових сторінок
Вигоди
- Аналіз структури рекламного облікового запису
- Перевірка налаштувань рекламних кампаній
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Перевірка правильності налаштувань націлювання
- Аналіз рекламної стратегії з урахуванням бізнесових цілей
- Складання рекомендацій на основі аудиту
● Пошукові рекламні кампанії
● Медійна реклама
● Performance реклама
● Ремаркетинг
● Щотижнева звітність
Вигоди
- Велике охоплення аудиторії
- Точне влучення в цільову аудиторію
- Велика кількість налаштувань націлювання
- Низький стартовий бюджет
- Можливість відстеження статистики в режимі реального часу
- Позитивний вплив на поведінкові фактори
● Динамічно пошукова реклама
● Ремаркетинг
● Динамічний ремаркетинг
● Google Shopping
● Performance Max
● Налаштування Google Analytics та e-commerce
● Звіт Data Studio або Power BI
Вигоди
- Розробка ефективної рекламної стратегії
- Налаштування і запуск рекламних кампаній Google Ads
- Регулярна звітність з КРІ РК
- Оптимізація РК за затвердженими КРІ
- Аналіз конкурентів, аудиторії, комунікаційної стратегії
- Робота за медіапланом з прогнозом результату
- Стратегія розумного ремаркетингу
- Персоналізовані звіти
- Масштабування команди згідно з вимогами проєкту
Над Вашим проектом
працюють 8 фахівців
Завантаження команди
Наші клієнти
Відгуки
Портфоліо
Локальні кампанії «Гугл Адс», основні дані та процес налаштування
Локальні кампанії Google Ads призначені для підвищення продаж товарів не тільки в онлайн-форматі, але і на оффлайн-точках. Подібні дії допомагають суттєво збільшити клієнтську базу та підвищити рівень продажу товарів. Щоб реалізувати цей процес, необхідно більше дізнатися про цей вид реклами та розглянути весь процес налаштування облікового запису.
На які завдання спрямовані локальні кампанії Google Ads
Рекламодавець може вирішити велику кількість завдань за допомогою локальної реклами. Серед варіантів, що найчастіше відзначаються, можна виділити:
- проведення процедури підвищення обсягів продажів у тих магазинах, де до цього був знижений клієнтський трафік;
- забезпечення збільшення одержуваної виручки в офлайн-точках за рахунок розширення цільової аудиторії та підвищення зацікавленості нових клієнтів;
- збільшення рівня обізнаності потенційних клієнтів про нові торгові точки, які були відкриті останнім часом;
- проведення інформування клієнтів про надходження у продаж нових товарів, про надання послуг або проведення акцій.
Всі ці завдання спрямовані не так на всю мережу, але в конкретний магазин. Завдяки цьому створення реклами для конкретного об'єкта Google Ads може підійти для різних компаній з широкого спектру діяльності.
Хто може скористатися локальною рекламою
Використання «Гугл Адвордс» для локальної реклами може бути доцільно для тих компаній, для яких місце розташування відіграє ключову роль. Тому реклама про об'єкт демонструватиметься лише тим користувачам, які цікавляться товарами чи послугами у чітко заданому кордоні. Все це забезпечує клієнту отримання реклами на шляху до роботи чи додому. Такі оголошення висвічуються на конкретну адресу. Для створення цієї реклами рекламодавцю необхідно вказати фактичну точку координатної площині. Систему, яка забезпечує складання оголошення, не вдасться обдурити. У деяких випадках вона може надіслати листа за фактичним місцезнаходженням для підтвердження. Реклама локального типу підходить для підприємців, які здійснюють свою діяльність у таких сферах:
- перукарні, манікюрні салони та салони краси;
- різні спортивні центри, басейни, СПА та сауни;
- майстерні з виготовлення ключів, ремонту ювелірних виробів та ремонту взуття;
- хімчистки та компанії з чищення пір'яних подушок;
- ресторани, готелі, хостели та готельні комплекси;
- магазини, що продають меблі, компанії зі створення інтер'єрів та продажу виробів для декорування;
- заклади громадського харчування, кав'ярні, їдальні та багато іншого.
Всі ці компанії можуть користуватися локальною рекламою, оскільки вони можуть бути представлені лише в одній точці, про яку варто поінформувати потенційного клієнта.
Як здійснює свою роботу локальна реклама від Google Ads
Запустити локальну рекламу можуть компанії залучення більшого потоку клієнтів. Система має конкретний алгоритм дій, у якому вона проводить аналіз схильність клієнтів до відвідування закладу після отримання інформації про точці продажів. Для проведення повноцінного аналізу до обліку приймаються такі чинники.
- Пошукові запити користувачів. Система проводить автоматичний аналіз на наявність необхідних словосполучень та ключових фраз, які будуть вказувати на географічне положення. Наприклад, це може бути фраза «поряд зі мною» чи «недалеко».
- Визначення розташування. Завдяки геолокації система може здійснити аналіз того, чи може клієнт безперешкодно дістатися до потрібної локації. В цьому випадку в облік приймається піша доступність.
- Маршрут переміщення користувача. Оголошення буде демонструватися тим користувачам, які вже були поруч із зазначеною точкою. Також воно буде доступне тим, хто вже користувався послугами цієї організації.
- Вигляд гаджета. Якщо потенційний клієнт проводить запит про перебування поруч із ним певного магазину чи ресторану, при цьому використовує смартфон, то це означає, що він хоче відвідати його в цю хвилину, і не витрачатиме багато часу на пошук потрібної локації.
Статистика показує, що відвідувачі, які знайшли заклад за допомогою пошукового запиту, мають більший рівень мотивації на придбання товару чи замовлення послуги, ніж ті, хто зайшов із вулиці. Це підтверджує ефективність локальної реклами.
Де може відображатися локальна реклама
Оголошення локального типу демонструються на таких ресурсах як "Гугл карти", YouTube, КМС та у пошуковику. Вони можуть приймати такі види.
- Пошуковий тип. Цей варіант реклами займатиме перші рядки пошукової видачі. Додатково вона з'явиться у блоці карт. У смартфоні або планшеті під час введення відповідних запитів відображення також здійснюється у верхньому блоці видачі. При відображенні потенційний клієнт може отримати можливість переходу на сайт або побудувати маршрут у картах від місця розташування до потрібного об'єкта.
- Відображення в Google Картах. При перегляді карток, користувач може побачити позначку соціального маркера, яка матиме вигляд логотипу рекламодавця. При натисканні на нього можна відкрити доступне оголошення, ознайомитися з інформацією та прокласти необхідний маршрут. Додатково надається можливість здійснення дзвінка. Подібні рекламні позиції також йдуть у першому рядку.
- Реклама у YouTube. Подібні оголошення показуються у вигляді Bumper Ads, In-Stream або Video Discovery. Користувач може отримати можливість пропуску оголошення, якщо це передбачено його налаштуваннями. Цей вид відрізняється від стандартного тим, що в заголовку буде зазначено кількість точок продажів у безпосередній близькості від клієнта.
- Контекстно-медійне виконання. Локальна реклама цього виду розміщується на партнерських сайтах системи Google. Вона обов'язково має містити локаційну географічну мітку. Це дозволить не лише ознайомитись з рекламою, але й прокласти маршрут до потрібного об'єкту.
Локальні оголошення можна переглядати власниками будь-якого типу пристроїв. У більшості випадків подібними переглядами займаються користувачі планшетів та смартфонів. Це пов'язано зі специфікою цього гаджета та можливістю підтримки GPS функції. Зовнішнє оформлення повністю залежить від типу ресурсу, де розміщується реклама. Наприклад, на YouTube користувач зможе помітити лише логотип та переглянути відеоролик з рекламною кампанією. В інших випадках потенційний покупець побачить докладну інформацію про організацію. Там може бути контактна інформація у вигляді номера телефону, логіна в соціальних мережах, електронної пошти та фактичної адреси об'єкта.
Як провести налаштування локальної реклами
Щоб настроїти локальну рекламу максимально якісно, в Google Ads необхідно провести заповнення стандартного поля для подачі оголошення. Додатково користувачеві необхідно провести розрахунок та вказівку бюджету, який може надати для оплати. Процес оптимізації відбудеться за допомогою сервісу в автоматичному режимі. Рекламодавець не бере у ньому жодної участі. Для створення оголошення сервіс використовує машинне навчання, яке передбачає низку алгоритмів. Настоянка кампанії має на увазі якісне проведення низки дій.
- Користувачу необхідно об'єднати облікові записи в Google My Business та Ads. У цьому випадку доступний альтернативний варіант у вигляді додаткового налаштування розширення партнерської адреси в особистому кабінеті.
- Після завершення першого етапу інтеграції буде надано перелік усіх кампаній, які доступні для вибору. Зі списку необхідно вибрати локальний тип. Після підбору задається мета, наприклад, візит до магазинів та наявність акцій та бонусів.
- Користувач повинен вибрати адреси зі списку, які можна підвантажити з облікового запису My Business. Також можна виставити лише одну точку продажу або повний список.
- Встановлення стандартних параметрів здійснюється за рахунок виділення запланованої суми бюджету та термінів для реалізації кампанії. Обов'язково задається дата, коли кампанію буде розпочато. Її можна приурочити до початку акцій чи свят. Кінцева дата може бути не вказана. Для проведення ставок обов'язково враховується лише один параметр – найвищий рівень конверсії.
- Користувач повинен вибрати цільові дії. Це може бути побудова маршруту до вказаної точки або здійснення дзвінків. Стандартний показник вартості обох варіантів – один долар.
- Складові елементи налаштовуються рекламодавцем. Йому потрібно вказати заголовки, ввести посилання для переходу на сайт, вказати URL-адресу в одному або кількох варіантах, додати логотип, опис компанії, картинку для складання реклами, написати заклик до здійснення дії або підвантажити відеоролик.
Після того, як всі зміни будуть внесені, товарне оголошення стане доступним для потенційних клієнтів. Додатково на початку їх можна буде попередньо переглянути. Рекламодавець отримує можливість розміщувати фідів на товари з допомогою розширених налаштувань. Задати цей вид реклами для конкретної точки можна у розділі «Комерційні дані», при цьому прив'язка продукту реалізується за допомогою облікового запису My Business.
Що зробити для підвищення ефективності
У момент проведення налаштування кампанії, для підвищення ефективності ее активності, необхідно дотримуватися низки правил. Для оголошення потрібно додати додаткові елементи. Це можуть бути заголовки, докладні описи, відео чи графічні файли, логотип компанії. Усі важливі дані, які формують суть реклами, повинні розташовуватися на початку відео. Це з тим, що клієнти можуть пропустити весь ряд, але запам'ятають ключові моменти. При цьому тривалість ролика може бути від 10 до 20 секунд. Для кожної точки продажу можна скласти власний бюджет. Для цього створюються різні локальні кампанії для кожного об'єкта. Це дозволить провести індивідуальне настроювання залежно від параметрів. Щоб здійснити повноцінне керування оффлайн-пунктами, можна здійснити групування адрес. При цьому параметри можуть задаватись залежно від цільової аудиторії. Ключовим чинником у разі є перебування потенційних клієнтів у безпосередній близькості від точки.
Chat-GPT?
