SMM

ТОП 9 способів підвищення охоплень у Instagram

1915 0
15/09/2021
У вас кругом голова, коли ви дивитеся на статистику публікації і бачите величезну кількість термінів та цифр? Чи ви вже знаєте, що таке охоплення і прийшли сюди, щоб підвищити його? У будь-якому випадку ми розповімо вам усе, що ми знаємо. Поїхали!

Визначення охоплення, де його шукати і від чого воно залежить?

Охоплення — це кількість облікових записів, які побачили вашу публікацію. Не плутати з показами! Покази — це загальна кількість переглядів вашої публікації. У показах кількість часто більша, ніж у охопленнях. Тому що якщо користувач переглянув публікацію 5 разів, це зарахується в покази 5 разів. А ось в охоплення вважаються лише акаунти. З цього можна зробити висновок, що:
  • Охоплення – це те, скільки людей побачили публікацію.
  • Покази – це те, скільки ваш пост був показаний на екрані.
Охоплення ви можете знайти у трьох місцях: у статистиці публікації, сторіс та у статистиці акаунта.

Тепер перейдемо до інформації про те, від чого залежить охоплення.

  1. Перша година публікації посту – найважливіша. Все, що відбувається з вашою публікацією, в першу годину впливає на охоплення. Чим більше активності в цей час, тим краще для вашого облікового запису.
  2. Лайки. Тут все просто — чим більше лайків вам прилітає, тим частіше ваш пост висвітлюватиметься у стрічках передплатників.
  3. Листування в Direct. Чим більше у вас листування і чим швидше ви на них відповідаєте, тим краще для охоплень.
  4. Збереження. Вони також позитивно впливають на охоплення.
  5. Коментарі. Пости з великою кількістю коментарів набирають великих охоплень.
І нарешті перейдемо до найцікавішого — як підвищити охоплення в Instagram? Топ способів від спеціалістів Dash Digital Agency.

Як підвищити охоплення в Instagram

  1. Не бійтеся експериментувати та використовувати всі можливості платформи. IGTV, Reels, путівники, галереї. Instagram вигідно просувати такі публікації, оскільки він просуває свої нововведення.
  2. Регулярність – наше все! Публікуйте пости та історії, запускайте прямі ефіри – нагадуйте про себе користувачам.
  3. Репост нового посту історія. Сьогодні багато хто приділяє більше уваги сторіс, а не стрічці. Тому не лінуйтеся і репості свій пост в історію.
  4. Інтерактивний контент Без нього нікуди! Питання та опитування, обговорення та тести, різноманітні ігри можуть добре збільшити охоплення.
  5. Реакції на історії та коментарі під постами. Іноді можете писати заклики до коментування та будь-яких інших реакцій. Цей метод також добре підвищує охоплення.
  6. Фотографії з людьми. Помічали, що вони набирають набагато більше лайків? Ми помітили, тому радимо час від часу розбавляти стрічку такими фотографіями.
  7. Активність у коментарях. Напишіть пост із закликом коментувати його. І це не обов’язково має бути розіграш. Виберіть цікаву тему, зробіть класний візуал і підведіть у тексті до коментарів.
  8. Хештегі. Так, вони досі працюють. Хештегі – це безкоштовний спосіб просування, головне тут вибрати актуальні і не використовувати постійно ті самі.
  9. Публікуйте галерею. Справа в тому, що якщо користувач побачив галерею і не поставив лайк, Інстаграм покаже йому її ще раз просто з наступною фотографією.
SMM-фахівець – не чарівник. Але якщо знати, як працювати з платформою, постійно бути в курсі і не боятися експериментувати – охоплення можуть зрости “чарівним” чином 😉
Антон Курусь Маркетолог, project manager
Поділитися
Дізнайся вартість просування вашого проекту
foreignobject
form this ×
Будемо раді
Вас чути
Що про нас думає
Chat-GPT?
Дізнайся в 1 клік
Залишити відгук
close
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
close
Залишити заявку
close
close