Кейс: SEO-просування польського інтернет-магазину на OpenCart
Сайт: multicook.zgora.pl
Тематика: продаж продуктів харчування (власне виробництво) + нове направлення товари для кухні.
Навесні 2025 нам у маркетингове агентство надійшов проект на SEO-просування інтернет-магазину у Польщі.
Сайт працює у зв’язці OpenCart + Elbuz Jumper (CRM для e-commerce)
OpenCart - на нашу думку не найкращий двіжок інтернет-магазину для SEO, тому що створює безліч сторінок-дублів, якими забиває ресурси гугл-бота, тому індексація може сильно заповільнюватися. Однак, маємо те що маємо.
- Встановили необхідні модулі на Open Cart (ocStore)
- Підняли окремий сайт для блогу на WordPress: https://multicook.zgora.pl/blog/
- Провели збір семантичного ядра під кожну категорію товарів
- Виконали технічну оптимізацію (canonial, виявлення та прибирання дублів, оптимізація швидкості завантаження, перелінковка)
- Оптимізували структуру (категорії, бренди, товари)
- Створили додаткові сторінки категорія+бренд, категорія+фільтр
- Написали контент-план для блогу (більше 2000 рецептів страв)
- Перелінковка між блогом та магазином (вдалося автоматизувати цей процес - тепер нові статті виходять з автоматичними лінками на сторінки категорій магазину)
- Тексти для категорій (було прийнято рішення писати тексти за допомогою ШІ зі складним 3-х рівневим промптом)
- Структуровані дані: налаштували де не вистачало у коді сторінок інтернет-магазину, а також FAQ-блоки у блозі, поширені питання у товарах та SEO-текстах категорій (для показів у спецблоках Google та рекомендацій ШІ).
Сторінки категорій і товарів оптимізували через CRM (мета-теги та seo-тексти).
Загальна картина за 6 місяців просування:
Сторінки інтернет-магазину (без блогу):
Як видно зі скрінів - дуже багато трафіку іде на блог, але наше завдання - збільшити продажі в магазині. Тому вже другий місяць ми активно збільшуємо кількість SEO-сторінкок для фільтрів та брендів за допомогою модуля OCFilter для OpenCart. На час написання цього кейсу ми вже створили 1849 додаткових сторінок. На деякі з них пишемо додаткові seo-тексти. Але на цьом ми не збираємось зупинятися, аже бачимо результати - трафік на сторінки магазину почав зростати.
*Скрін додаткових seo-сторінок у модулі ocFiltr на OpenCart - 1849 сторінок
Лінкбілдінг на Польщу
*показники Ahrefs
Посилання на польських сайтах коштують в 2-3 рази дорожче ніж українські з аналогічними показниками. Оскільки загальний бюджет на посилання ми не можемо розголошувати, можемо привести лише такі данні:
- Кількість статейних посилань за 6 місяців: 100 штук
- Кількість форумних посилань: 92 штуки
- Реєстрації у польських каталогах фірм: 37 штук
Схема лінкбілдингу була обрана наступна:
- 50% на головну
- 40% на категорії
- 10% на товари
Поступове, безпечне збільшення щомісячної кількості посилань.
Розбавлення якісних статейних посилань форумними посиланнями та реєстрація у польских каталогах.
- 80% безанкорних та брендових анкорів
- 20% анкорних (прямий ключ, розбавлений ключ, ключ + бренд) - без повторів
Особливих пріоритетів по категоріях не було, тому вирішили просувати сторінки категорій, які у GSC показували велику кількість ключів, частина з яких знаходилась в ТОП-20. Таким чином ми підтягнемо позиції по кластеру запитів з другої сторінки на першу.
Декілька прикладів форумних посилань:
- https://ifutures.pl/mro-onki-t231288.html?sid=3a05d552703999c2b1eeadcecaaa757d
- https://forumrolnicze.pl/topic/4209-gdzie-mog%C4%99-zam%C3%B3wi%C4%87-online-artyku%C5%82y-kuchenne-oraz-mro%C5%BCone-domowe-posi%C5%82ki/
- https://forumturystyczne24.pl/temat/2893-szukam-sklepu-internetowego-w-kt%C3%B3rym-mo%C5%BCna-kupi%C4%87-przybory-kuchenne/
- https://www.gozzle.pl/group/maniacy-minigolfa/discussion/a29e7ea6-6541-4581-8ce5-7fe6c7c07df1
Декілька слів про сумісну працю відділу SEO та PPC
Завдяки тому, що наша агенція просуває проект не тільки по seo, а й по контекстній рекламі, ми виявили через рекламний трафік, які товари (категорії товарів, бренди товарів, цінові сегменти) краще купують. Спеціалісти PPC-відділу надали нам звіт топових позицій, завдяки чому ми тепер маємо пріоритетні направлення для просування сторінок що дають замовлення.
Висновок
Проєкт довгий час був “у тіні”, бо не мав великої кількості категорій товару (працювали лише з замороженою їжею з гео на одне місто). Тепер, ми маємо великий магазин товарів для кухні і маємо список товарів які купують (влаштовують покупців за ціною та іншим факторам). У планах збільшити трафік на сторінки магазину в 3 рази за наступні пів року за рахунок додавання сторінок фільтрів та лінкбілдінгу на пріоритетні сторінки.
Останні статті
Chat-GPT?
